Kilka minut później szczegółowe informacje od ACO i IMSA dotyczące przepisów technicznych LMDh, Porsche Motorsport a confirmé son intérêt pour la future catégorie qui pourra se battre pour la victoire au classement général en WEC oraz w mistrzostwach Ameryki.
„ACO iIMSA spełnił nasze oczekiwania– skomentował Fritz Enzinger, wiceprezes Porsche Motorsport. W największych wyścigach wytrzymałościowych będzie można ścigać się jednym samochodem po zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Rozpoczynamy obecnie studium koncepcyjne zlecone przez nasz komitet zarządzający. »
LMDh będzie opierać się na wspólnej bazie opartej na jednym z czterech kwalifikujących się podwozi w LMP2, ale producenci będą mogli zainstalować swoje nadwozie, silnik i wspólny układ hybrydowy w celu wyprodukowania samochodu reprezentatywnego dla marki. LMDh będzie miał moc 680 KM, do której zostanie dodane 70 KM w układzie hybrydowym, przy masie 1030 kg. W WEC zostanie ustanowiona równowaga osiągów, aby zrównoważyć osiągi z LMH.
Porsche nie ścigało się na najwyższym poziomie w WEC od 2017 roku, kiedy producent wystawił swoje 919 Hybrid.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)