Porsche i Audi wybierają Multimatic do swojego podwozia LMDh

opublikowany 18/05/2021 à 17:35

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Porsche i Audi wybierają Multimatic do swojego podwozia LMDh

Ogłosiliśmy to Państwu w AUTOhebdo nr 2289 i 2291 w grudniu ubiegłego roku, to już oficjalne. Porsche et Audi vont bel et bien collaborer avec Multimatic pour leur comeback en Wytrzymałość w 2023.

Kanadyjska firma zajmie się projektem podwozia LMDh dla prototypów dwóch niemieckich producentów, którzy będą rywalizować w WEC i IMSA.

« Multimatic jest dla nas najbardziej oczywistym i logicznym rozwiązaniem” – wyjaśnia Fritz Enzinger, wiceprezes Porsche Motorsport. Tę szanowaną firmę i jej zespół doświadczonych specjalistów znamy od wielu lat i jesteśmy absolutnie przekonani o jakości ich pracy.

Nie musimy nawiązywać z nimi zupełnie nowej relacji – od razu możemy przejść do sedna sprawy. Jest to istotne i konieczne przy opracowywaniu nowego samochodu wyścigowego ".

To stowarzyszenie jest również podwójnie korzystne dla Porsche, ponieważ część infrastruktury Multimatic jest zlokalizowana w Północnej Karolinie (Stany Zjednoczone), gdzie ma swoją siedzibę drugi partner niemieckiego producenta w związku z jego powrotem do najwyższej kategorii Endurance, Zespół Penske.

« Współpraca okazała się już harmonijna, a entuzjazm zespołu widać na każdym spotkaniu, wyjaśnia Larry Holt, wiceprezes wykonawczy Multimatic. Jestem również zadowolony z niedawnego oświadczenia Porsche Penske Motorsport, ponieważ mamy długie relacje z Rogerem Penske i jego organizacją, zarówno jako współpracownik, jak i konkurent. Nie znam lepszego zespołu do wystawiania nowych samochodów niż nasz sąsiad z Północnej Karoliny ".

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)