Ogłosiliśmy to Państwu w AUTOhebdo nr 2289 i 2291 w grudniu ubiegłego roku, to już oficjalne. Porsche et Audi vont bel et bien collaborer avec Multimatic pour leur comeback en Wytrzymałość w 2023.
Kanadyjska firma zajmie się projektem podwozia LMDh dla prototypów dwóch niemieckich producentów, którzy będą rywalizować w WEC i IMSA.
« Multimatic jest dla nas najbardziej oczywistym i logicznym rozwiązaniem” – wyjaśnia Fritz Enzinger, wiceprezes Porsche Motorsport. Tę szanowaną firmę i jej zespół doświadczonych specjalistów znamy od wielu lat i jesteśmy absolutnie przekonani o jakości ich pracy.
Nie musimy nawiązywać z nimi zupełnie nowej relacji – od razu możemy przejść do sedna sprawy. Jest to istotne i konieczne przy opracowywaniu nowego samochodu wyścigowego ".
#LMDh – Ścisła współpraca z północnoamerykańskim producentem podwozi: #Porsche i @Multimatic są partnerami w nowej klasie wyścigów hybrydowych w @FIAWEC i @IMSA
Dalsze informacje i bezpłatne pliki do pobrania https://t.co/PfpjA1B7gq
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) 18 maja 2021 r.
To stowarzyszenie jest również podwójnie korzystne dla Porsche, ponieważ część infrastruktury Multimatic jest zlokalizowana w Północnej Karolinie (Stany Zjednoczone), gdzie ma swoją siedzibę drugi partner niemieckiego producenta w związku z jego powrotem do najwyższej kategorii Endurance, Zespół Penske.
« Współpraca okazała się już harmonijna, a entuzjazm zespołu widać na każdym spotkaniu, wyjaśnia Larry Holt, wiceprezes wykonawczy Multimatic. Jestem również zadowolony z niedawnego oświadczenia Porsche Penske Motorsport, ponieważ mamy długie relacje z Rogerem Penske i jego organizacją, zarówno jako współpracownik, jak i konkurent. Nie znam lepszego zespołu do wystawiania nowych samochodów niż nasz sąsiad z Północnej Karoliny ".
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)