Sezon Mistrzostw Świata 2015Wytrzymałość pozostanie oznaczony pieczęcią Porsche. Po dominacji Audi na torze Silverstone na początku zawodów w kwietniu ubiegłego roku, a następnie w Spa, rywalizująca siostra podniosła ton w Sarthe, zapewniając sobie 17. zwycięstwo w wyścigu 24 godziny Le Mans, po czym przez kolejne cztery wydarzenia szło niemal bez zarzutu.
Prawdziwa kontrola nad WEC, owoc ciężkiej pracy członków projektu Porsche LM P1, a w szczególności jego działu technicznego zjednoczonego wokół Alexa Hitzingera.
« Na pewno jesteśmy bardzo agresywni, jeśli chodzi o występy, a także pod względem niezawodności. Czy nie żyjemy już w epoce, w której liczy się tylko niezawodny samochód i zwalanie na problemy innych? » Niemiec opowiada AUTOhebdo.
Hitzinger przyznaje, że Porsche zachowa podstawy swojego samochodu z 2015 r., aby móc pracować nad przyszłą wersją na rok 2016. « Nie wolno ci stać się leniwym, inaczej spadniemy w hierarchii. » – podsumowuje dyrektor techniczny.
Znajdź raport i analizę 6 godzin w Szanghaju, opracowane przez naszych specjalnych korespondentów w Chinach, w numerze 2036 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfroweji w kioskach.
Skomentuj ten artykuł! 0