Dlaczego Le Mans 2011 przeszedł do historii?

W tym tygodniu magazyn AUTOhebdo oferuje Państwu wyjątkowy numer, na 42 stronach można dowiedzieć się wszystkiego na temat 79. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans, pełnego zwrotów akcji.

opublikowany 15/06/2011 à 15:33

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Dlaczego Le Mans 2011 przeszedł do historii?

Awarie, sztylety w bitwach we wszystkich kategoriach? Zarówno pod względem sportowym, jak i emocjonalnym, 79. edycja 24 godziny Le Mans pozostanie jednym z najpiękniejszych w historii. Jeszcze na kilka minut przed przyjazdem, w ostatnią niedzielę o godzinie 15:XNUMX, nie było wiadomo kto Peugeot albo Audi zdobyłoby Graala.

Wreszcie, po dwóch strasznych wypadkach w sobotę, z których kierowcy na szczęście wyszli bez szwanku, marka z pierścieniami odniosła swoje 10. zwycięstwo w Sarthe, mając jedynie 13 854 punktów przewagi nad pierwszym 908 producenta z Sochaux. Jeśli chodzi o Francuza Benoîta Tréluyera, to on zatriumfował w Le Mans po raz pierwszy, zostawiając po sobie ślad w tej imprezie.

W tym tygodniu w Waszym magazynie AUTOhebdo znajdziecie pełną 42-stronicową analizę 79. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans, sporządzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Sarthe. Przyjrzeliśmy się tym dwóm wypadkom, których zdjęcia obiegły świat. Jak do nich doszło? Jak możemy zapewnić, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości? Rozszyfrowaliśmy także pojedynek Audi-Peugeot, a po wyścigu śledziliśmy Benoît Tréluyer, aby mógł nam wyjaśnić, w jaki sposób on, jego zespół i koledzy z drużyny zbudowali swoje zwycięstwo.

Nie zapominając o 24-godzinnym wyścigu Le Mans Kronos Racing widzianym od środka, zespołach Oreca i Pescarolo, LMP2, zaciętej walce pomiędzy Corvette, Ferrari, BMW i Porsche en GTE Pro ainsi que tous les échos du paddock?

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz