Bronił barw Audi przez trzy lata Wytrzymałość, w szczególności zdobycie korony mistrza LMS w 2008 roku z Mikiem Rockenfellerem. W zeszłym roku menadżerowie producenta z Ingolstadt poprosili go, aby skoncentrował się wyłącznie na mistrzostwach DTMi stąd jego nieobecność w czerwcu ubiegłego roku. Zwolniony przez firmę z pierścieniami zeszłej zimy, Prémat był w tym roku wolny od jakiegokolwiek kontraktu. Wybawienie dla Huguesa de Chaunaca, poszukującego utalentowanego i doświadczonego kierowcy, który wcieli się w rolę kapitana załogi jego Oreca 03-Nissan podczas 79. edycji konkursu 24 godziny Le Mans następne 11 i 12 czerwca.
„Cieszę się, że mogę wrócić do 24-godzinnego wyścigu, bardzo trudnego wydarzenia dla ludzi, kierowców, mechaników i maszyn. – wyjaśnia mieszkaniec Ile-de-France. Cel jest jasny: wygrać LMP2! Mamy potencjał. Zespół ma środki, aby zabłysnąć zarówno w LMP1 (z Peugeot 908 HDi FAP, przyp. red.) oraz w LMP2. Po kilkukrotnych dyskusjach jestem zachwycony możliwością dołączenia do zespołu takiego jak Oreca. To ważna struktura: dla mnie są to Audi, Peugeot i Oreca. Mówiono mi tylko same dobre rzeczy o 03. Opony Michelin i poziom osiągów zespołów klientów od początku sezonu wszystko się zgadza. Nie mogę się doczekać, żeby to odkryć. »
Cel jest zatem jasny, ale bynajmniej nie przesadny. Z Davidem Hallydayem i Dominikiem Kraihamerem (zobacz tutaj), Alexandre Prémat ma dwóch kolegów z drużyny, którzy są w stanie w pełni wesprzeć go w jego misji. Dlatego też od tego weekendu, podczas dnia testowego 03-godzinnego wyścigu Le Mans, trzeba będzie uważnie obserwować występy Oreca 48-Nissan z numerem 24.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)