Prolog 2 – Prywatne LMP1 bliżej Toyot

Jeśli Toyoty pozostaną punktem odniesienia podczas prologu WEC w Barcelonie, to LMP1 zmniejszyły tę różnicę.

opublikowany 24/07/2019 à 14:39

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Prolog 2 – Prywatne LMP1 bliżej Toyot

Drugi poranek oficjalnych testów WEC na torze w Katalonii uwydatniono prywatne LMP1. Rebellion i Ginetta były bliżej niż dzień wcześniej TS050 Hybrid, mimo że ten ostatni utrzymywał się na prowadzeniu w rankingach czasowych.

Mike'a Conwaya ustanowił najlepszy czas testu po okrążeniu ukończonym w czasie 1:29:623, o ponad 3 dziesiąte sekundy lepszym od czasu uzyskanego dzień wcześniej przez jego kolegę z drużyny José Marię Lopeza. Niemniej jednak Gustavo Menezesowi udało się wyprzedzić pierwszego Rebellion niecałe pół sekundy za nim, podczas gdy drugi RB13 prowadzony przez Bruno Sennę był o 7 dziesiątych sekundy za nim. Charlie Robertson wyniósł pierwszą Ginettę 1”3 poza standardy.

W LMP2 tak Nycka de Vriesa który zanotował najlepszy występ, pokonując okrążenie hiszpańskiego toru w 1'32''941 za kierownicą Oreca 07 z Racing Team Nederland. Mikołaj Lapierre był najbliższy w wyścigu Cool Racing Oreca 07, tracąc jedną dziesiątą, tuż przed czasem referencyjnym ustalonym dzień wcześniej przez Paula di Resta w United Autosports Oreca 07.

Poprawiono także czasy w GTE Pro. Miguel Molina ustanowił czas 1:43”593 Ferrari n°71 d’AF Corse pour un demi-dixième d’avance sur la Porsche n°92 de Kévin Estre. C’est 3 dixièmes de mieux que le chrono de Michael Christensen établi la veille sur la 911 RSR. Matteo Cairoli a réalisé la nouvelle référence du GTE Am avec un tour bouclé en 1’44’’467 sur la Porsche du Team Project 1.

Sesja została przerwana przez wypadnięcie Dallary P217 Cetilara Villorby Corse z toru.

 

0 Zobacz komentarze)