Obecny na 24 godziny Le Mans od 2003 do 2005 roku w GT2 z T400R, TVR ponownie wkroczył na rynek Wytrzymałość. Nie samochodem własnej konstrukcji, ale dzięki partnerstwu z firmą Rebellion Racing, która w tym roku powraca do LM P1 z R13 zaprojektowanymi przez Oreca.
Dla przypomnienia, po pięciu latach bezczynności, mały brytyjski producent założony w 1974 roku zaprezentował we wrześniu ubiegłego roku nowy model Griffith, którego misją jest odnowienie marki. „ Wytrzymałość jest kluczową częścią DNA TVR, a nasza rola głównego partnera motoryzacyjnego zapewnia nam doskonałą okazję do powrotu do sportów motorowych po raz pierwszy od 12 lat, podkreśla Les Edgar, prezes TVR. Umożliwia także TVR współpracę z konkurencyjnym zespołem wyścigowym i wykorzystanie zdobytej wiedzy przy opracowywaniu i produkcji nie tylko samochodów drogowych TVR, ale także naszych przyszłych samochodów wyścigowych. »
Pierwsze pojawienie się Rebellion R13, który na początku tygodnia przeprowadził debugowanie, zaplanowano zatem na jutro, podczas Prologu WEC, w obwodzie Paula-Ricarda. Z tej okazji prezentowany będzie tylko jeden egzemplarz.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)