W każdym wydarzeniu rozpoczętym w tym sezonie Signatech Nissan kończył jako pierwszy zawodnik zgłoszony do ILMC. Na trzy rundy przed końcem zespół z Bourge ma zatem 20 punktów przewagi w klasyfikacji generalnej LMP2 nad zespołem Level 5 Motorsports, który nie weźmie udziału w przyszłym weekendzie na Silverstone. W Wielkiej Brytanii francuska ekipa będzie więc starała się zanotować bezbłędny występ, aby jeszcze bardziej powiększyć przewagę i móc zacząć myśleć o tytule.
Jednak załoga Oreca 03 nr 26 zostanie zmodyfikowana na trzy ostatnie wyścigi. Jeśli Lucas Ordoñez i Franck Mailleux nadal będą na stanowisku, Soheil Ayari przejdzie na ręce Jean-Karla Vernay’a. Szef Philippe Sinault wyjaśnia: „Przede wszystkim musimy podziękować Soheilowi za jego niezwykłe poświęcenie i pracę dla Signatech-Nissan w tym sezonie. Odegrał kluczową rolę w naszym dotychczasowym sukcesie i pozostaje integralną częścią zespołu. Przygotowujemy się już z nim na sezon 2012. W pierwotnym projekcie na rok 2011 planowaliśmy dwa podwozia. Dzisiaj, po namyśle, decydujemy się pozostać przy jednym samochodzie przez ostatnie trzy wyścigi. Podjęliśmy zobowiązania z Jeanem-Karlem Vernayem w sprawie drugiego samochodu, więc doszliśmy do porozumienia z Soheilem. Dobrze znamy Jeana Karla, ponieważ był częścią zespołu przez trzy sezony F3 Seria Euro. Dołączy do Francka i Lucasa na Silverstone, Petit Le Mans i Chiny (Zuhai, przyp. red.). »
Kierowca rezerwowy zespołu Peugeot sport Podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans Jean-Karl Vernay odkrył Oreca 03-Nissan na początku sezonu na torze Paul-Ricard, podczas sesji testowej prowadzonej przez Team Oreca. Niedawno Villeurbanne zadebiutował w typowych wydarzeniach Wytrzymałość, od tego roku pilotuje m.in Ferrari 458 Italia GT3 w kolorach Vita4One z serii Blancpain Endurance.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)