La Peugeot 908 nr 7 marki Gené-Wurz-Davidson nadal utrzymuje prowadzenie w rankingu. Wyprzedza numer 17 nr 908 Lamy o 9 sekund.Bourdais-Pagenauda i 1 okrążenie 908 nr 8 z Montagny-Minassian-Sarrazin.
Pierwsze Audi, R18 TDI nr 3 Kristensen-Capello-McNish, traci do lidera jedno okrążenie. Za nim plasują się dwa pozostałe Audi, R18 nr 1 i R18 nr 2. Pescarolo Judd nr 16 z Tinseau-Collard-Jousse to pierwszy benzynowy LMP1 i nadal zajmuje 7. pozycję w zasadzce.
Nissan Oreca 03 nr 46 należący do TDS Racing prowadzony przez Pierre'a Thirieta i Nissan nr 45 należący do Boutsen Energy Racing prowadzony przez Nicolasa de Crema prowadzą w kategorii LMP2, zajmując odpowiednio 11. i 12. miejsce w klasyfikacji generalnej.
GTE Pro jest zmonopolizowane przez zespół AF Corse, który umieszcza swoje dwa Ferrari F458 Italia zajmuje pierwsze miejsce w tej kategorii, 71. Toni Vilander zajmuje 18. miejsce, a 51. Gianmaria Bruni – 19. miejsce.
La F430 n°82 du CRS Racing occupe le premier rang de la catégorie GTE Amateur, devant la Porsche 911 RSR n°67 du team Imsa Matmut prowadzony przez Raymonda Naraca.
Pierwszym FLM jest numer 91 zespołu Hope Racing, prowadzony przez Shanqi Zhanga, który zajmuje 17. miejsce. Wyprzedza numer 95 w Pegasus Racing Patricka Simona i zajmuje 20. miejsce.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)