Blok rozwoju silnika dla prywatnych zespołów LM P1

Engine Developments ogłosiło rozwój silnika dla prywatnych drużyn w LM P1 od 2016 roku.

opublikowany 03/11/2015 à 18:29

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Blok rozwoju silnika dla prywatnych zespołów LM P1

Rozwój silników (pierwotnie silniki Judd) potwierdziła opracowanie silnika we współpracy z AIM w celu zasilania zespołów wystawiających prywatne LM P1 od 2016 roku w Mistrzostwach Świata.Wytrzymałość. Wolnossący blok V5,5 AIM o pojemności 10 litra został wybrany jako podstawa pracy.

„Przepisy techniczne obecnych silników LMP1 różnią się oczywiście bardzo od tych, które obowiązywały przed 2014 rokiem, przy czym obecnie skupiamy się na efektywności paliwowej, ale silnik AIM V10 zawsze był bardzo wydajnym silnikiem i dzięki przeprowadzonym pracom rozwojowym już Wiedzcie, że silnik będzie pod tym względem bardzo konkurencyjny. »

Obecnie w kategorii LM P1-L Rebellion Racing i Team ByKolles napędzane są turboblokiem AER V6.

0 Zobacz komentarze)