Podczas sesji testowej w Austin, na której obecny był AUTOhebdo, dr Ullrich odpowiadał na pytania zadane przez Statesman.com. Szef Audi wspomniał zwłaszcza o słynnym systemie ERS-H, służącym do odzyskiwania ciepła wytwarzanego przez turbosprężarkę w jego R18 e-tron quattro. System ten miał początkowo działać równolegle z ERS-K, systemem odzyskiwania energii kinetycznej, podczas faz hamowania. Niemiecka marka rozważałaby rezygnację z tego systemu w sezonie Mistrzostw Świata 2014.Wytrzymałość WEC. „Pracowaliśmy nad tym tematem, ale nie dało to oczekiwanych rezultatów na torze. Jeśli masz wątpliwości co do jego niezawodności, korzystanie z niego wiąże się z ryzykiem. Nie chcemy podejmować takiego ryzyka. » wyjaśnia Ullrich.
Relację z tej prywatnej sesji testowej będzie można znaleźć w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępnym od poniedziałku 24 marca w wersji cyfrowej i od środy 26 marca w kioskach
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)