Wyczekiwano go z niecierpliwością, mimo że skradzione zdjęcia zrobiono około dziesięć dni temu na torze w Austin w Teksasie. Przy okazji spotu reklamowego wyemitowanego podczas Super Bowl XLIX, finału mistrzostw futbolu amerykańskiego, Nissan uchyli zasłonę swojego GT-R LM Nismo (zdjęcia tutaj et wideo tutaj), prototyp hybrydowy spełniający wymogi przepisów LM P1, który umożliwi japońskiej firmie powrót do najwyższej kategorii pojazdówWytrzymałość po 15 latach nieobecności.
„GT-R to flagowy model w gamie samochodów turystycznych naszej marki, – powiedział Roel. deVries, dyrektor ds. marketingu międzynarodowego i strategii marki w Nissanie. Osiągnięcie to, stanowiące najdoskonalsze z GT-R, stanowi kontynuację sportowej linii, która sięga trzydziestu lat wstecz wraz z NISMO, spółką zależną Nissana skupiającą się na sportach motorowych i osiągach. Wydarzenia na torze Le Mans stymulują innowacje: nasze zwycięstwa na torze pozwolą nam na dalsze wprowadzanie innowacji w naszej gamie samochodów turystycznych. Jesteśmy uważani za nowe dzieciaki w Le Mans. Nasi przeciwnicy są najlepsi na świecie, ale jesteśmy gotowi. »
Tak jak zakładaliśmy na podstawie prezentacji projektu w Londynie (patrz Ah nr 1962) i później potwierdziliśmy, GT-R LM Nismo będzie rzeczywiście wyposażony w silnik z przodu, w tym przypadku V6 twin-turbo o pojemności 3 litrów pojemności skokowej, która ma wytworzyć imponującą moc 550 koni mechanicznych i która będzie napędzać przednie koła. Pomoże w tym system odzyskiwania energii (o którym nie ujawniono żadnych informacji), prawdopodobnie podłączony do tylnej osi i którego wkład powinien pozwolić na osiągnięcie 1250 koni mechanicznych, jeśli wierzyć liczbom słyszanym tu i ówdzie. Ale to oczywiście tylko teoria. Skrzynia biegów jest pięciobiegowa. Jak ujawniliśmy we wrześniu (patrz Ah nr 1982), samochód będzie również wyposażony w 16-calowe opony o szerokości 31 cm z przodu i 20 cm z tyłu. Nic więc dziwnego, że Michelin rządzi.
Jeśli chodzi o kierowców, na razie oficjalnie ujawniono jedynie Hiszpana Marca Gené. Ale Brytyjczyk Jan Mardenborough, czysty produkt GT Academy by Nissan, jest aktorem w spocie reklamowym. Pomiędzy tożsamością ich członków drużyny a całą specyfiką systemu hybrydowego wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi, a tajemnica wciąż pozostaje wokół tego GT-R LM Nismo. Jednak w każdym razie Nissan zadał poważny cios w swojej kampanii marketingowej. A wygląd kreacji autorstwa Bena Bowlby’ego, dyrektora technicznego i głównego zespołu projektu, w nadchodzących godzinach sprawi, że ludzie będą rozmawiać o marce w mediach społecznościowych.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)