WEC – Loïc Duval: „Nasi rywale powinni uważać”

Pomimo wyścigu, w którym wycofały się oba Audi R18 e-tron quattro, Loïc Duval chce pamiętać o pozytywnych lekcjach, a zwłaszcza o dobrym poziomie osiągów swojego wierzchowca. Wywiad.

opublikowany 22/04/2014 à 16:56

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC – Loïc Duval: „Nasi rywale powinni uważać”

Loïc, jak podsumowałbyś pierwszą rundę turnieju WECw ostatnią niedzielę na Silverstone?
Nie ma co ukrywać, że z księgowego punktu widzenia nie jest najlepiej. Samochód, który nie ukończył wyścigu, zostawiliśmy z pustymi rękami. Ale szczerze mówiąc, nie sądzę, że to jest najważniejsze. W ten weekend musieliśmy sprawdzić różne rzeczy i zgromadziliśmy wiele informacji na nadchodzące wyścigi. Po pierwsze, nasz samochód jest szybki. Pole position uniknęło nam zaledwie 0. I spójność pomiędzy Tomem (Kristensen. Notatka redaktora), Łukasz (di Grassi. Przypis redaktora) i znoszę to naprawdę dobrze. Czuję pozytywne wibracje na przyszłe wyścigi.

Warunki były skomplikowane, prawda?
Tak, ale na Silverstone radzenie sobie z deszczem nie jest tak naprawdę niespodzianką. Z drugiej strony intensywność i częstotliwość, z jaką deszcz ustał i zaczął ponownie, przyprawiały o prawdziwy ból głowy. Zwłaszcza podczas sześciogodzinnego wyścigu. Zaufaliśmy naszemu radarowi pogodowemu i pozostaliśmy na gładkich oponach, co bardzo utrudniało prowadzenie samochodu. Pozostałe zespoły zdecydowały się na inny wybór.

Czy nowe Audi R18 e-tron quattro spełniło Twoje oczekiwania?
Zmiana przepisów stała się nieunikniona. Zadbaliśmy o to, aby dostosować się tak szybko, jak to możliwe. I chociaż kolory samochodu są fanom znane, to, co znajduje się pod spodem, jest zupełnie inne. Chciałbym także uchylić kapelusz przed inżynierami w Ingolstadt. Po raz kolejny zaprojektowali dla nas mały klejnot. Nie mogliśmy tego udowodnić w niedzielę, ale zrobimy to w najbliższej przyszłości. Nasi rywale powinni lepiej uważać.

Zapoznaj się z analizą 6 godzin Silverstone przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 1957 AUTOhebdo, dostępną już w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od jutra w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz