Wydanie z 2014 r 24 godziny Le Mans est passée, mais ce n’est pas une raison pour relâcher la pression. Galvanisé par une prestation mancelle de fort belle facture, le Zespół Porsche entend frapper fort lors des cinq dernières manches du WEC. Po przejechaniu 2 km podczas sesji testowej przeprowadzonej pod koniec lipca w Paul-Ricard przez Marca Lieba, Brendon Hartley i Timo Bernhard, producent ze Stuttgartu, spędzili trzy dni, od wtorku do czwartku, na torze Eurospeedway Lausitz niedaleko Drezna w Niemczech. Tym razem w akcję zaangażowani byli Romain Dumas, Neel Jani i Mark Webber. Przebyto 2 km, co wystarczyło na przechowywanie cennych informacji.
„Za każdym razem celem jest poprawa osiągów 919 Hybrid, podkreśla szef zespołu Andreas Seidl. Nie było to możliwe przed 24-godzinnym wyścigiem Le Mans, ponieważ kładąc nacisk na niezawodność, ustaliliśmy specyfikację samochodu. Jednak w pierwszych trzech rundach dobrze poznaliśmy potencjał samochodu i wiele się nauczyliśmy. Teraz pracujemy nad wszystkimi pozycjami z naszej listy rzeczy do zrobienia. Z sukcesem przetestowaliśmy nowe funkcje wprowadzone do wszystkich części samochodu. Wprowadzenie naszej nowej ewolucji aerodynamicznej było ważne. Zapewnia większy docisk i powinien pomóc nam poprawić osiągi samochodu w pozostałych rundach. Zespół wykonał doskonałą robotę, przygotowując się do tych prób i przeprowadzając je. Dzięki temu mogliśmy przejrzeć cały zaplanowany program i wyjechać z tych trzech dni bardzo zadowoleni. »
Na początku września zostanie przeprowadzona ostatnia sesja testowa przed 6-godzinnym wyścigiem Circuit of the Americas w Austin (Teksas/USA), gdzie 20 września odbędzie się czwarta z ośmiu rund WEC.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)