Strakka Racing ujawniła zamiar powrotu jakoprywatny zespół w LMP1 z 2017 roku. Brytyjska struktura dokonała takiego wyboru po opublikowaniu za dwa lata listy autoryzowanych producentów. Po raz pierwszy opracuje prototyp w swojej nowej siedzibie w Silverstone.
« Regulamin LMP2 w 2017 roku zmusza nas do przeglądu naszej strategii i poważnego przestudiowania projektów, przy których możemy wykorzystać nasze doświadczenie w LMP2.”” – wyjaśnił Dan Walmsley, szef zespołu Strakka Racing. „Kategoria prywatnego samochodu LMP1 to najlepsze pole do stworzenia własnego samochodu, w którym możemy zaprezentować nasze umiejętności stworzenia samochodu w krótkim czasie. »
Dlatego Strakka Racing skoncentruje swoje wysiłki na rozwoju nowego LMP1, w szczególności na poszukiwaniu partnera w zakresie silników. Zespół porzuci model Dome S103 na rzecz Gibsona 015S aby rozegrać pozostałe rundy WEC. „W 2013 roku dowiedzieliśmy się, że nie powinniśmy przerywać ścigania, dopóki pracujemy nad rozwojem samochodu. Udało nam się kupić Gibsona na pozostałą część 2015 roku. To konkurencyjny samochód, który pozwoli nam używać S103 do prac rozwojowych i testowych”.– sprecyzował Dan Walmsley.
Strakka Racing przeprowadzi w tym miesiącu sesję testową Gibson 015S na torze Nürburgring w ramach przygotowań do 6-godzinnego wyścigu, który odbędzie się 30 sierpnia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)