WEC/USC – Podwójne wyzwanie dla Browna i ESM w Austin

Ed Brown przygotowuje się do długiego weekendu ze swoim zespołem ESM, ponieważ będzie brał udział w zawodach USC i WEC na torze Circuit of the Americas. Szef-pilot przeszkolony w Austin.

opublikowany 18/09/2014 à 12:30

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

WEC/USC – Podwójne wyzwanie dla Browna i ESM w Austin

Ed Brown i Extreme Speed ​​​​Motorsports podejmą w najbliższy weekend w Austin (Teksas) nie lada wyzwanie, biorąc udział w wyścigu Lone Star Le Mans, przedostatnie wydarzenie dla USC, przed debiutem w WEC podczas 6-godzinnego wyścigu na torze Circuit of the Americas rozgrywanego w sobotni wieczór. Dyrektor generalny Tequila Patron będzie rywalizować z Johannesem van Overbeekiem w wyścigu amerykańskim, a w zawodach Mistrzostw Świata dołączy do Scotta Sharpa i Ryana Dalziela. Zespół z Florydy przeprowadził w zeszłym tygodniu sesję testową na torze w Teksasie, aby przyzwyczaić się do zmian wprowadzonych w HPD ARX-03b, który będzie korzystał z lżejszego silnika. W menu modyfikacji węższy kołnierz, poprawiona aerodynamika i poprawiony pakiet elektroniki w celu zgodności z przepisami ACO.

Jeśli te elementy pogorszą osiągi LMP2, przejście z gumy Continental na Dunlop całkowicie odwróci sytuację. „Dunlopy były fantastyczne” komentuje Ed Brown, który zajmuje szóste miejsce w rankingach USC. „Nawet starając się zbyt mocno, zyskiwaliśmy dwie sekundy na okrążeniu. Ryan (Dalziel) przejechał kilka okrążeń na obu typach opon i od razu był szybszy na Dunlopach. Samochód zasadniczo zachowuje się tak samo podczas hamowania, ale możesz bardziej atakować wnętrze zakrętów. Prędkość przejazdu osiągnięta dzięki Dunlopom jest niesamowita. Nasze auto jest przystosowane do tego typu gumy. Na początku nie było łatwo, bo mamy tendencję do nadmiernego przyspieszania. »

Ed Brown zdaje sobie sprawę, że wyzwanie, którego się podejmie, nie będzie łatwe, ponieważ punkty odniesienia będą zupełnie inne w zależności od zawodów ze względu na różne przepisy obowiązujące w obu mistrzostwach. „To będzie trudny weekend. Trenuję, żeby być gotowym fizycznie. Najtrudniejszą częścią będzie zapamiętanie, w jakim samochodzie jadę, ponieważ osiągi prototypów będą inne. Będę musiał dokładnie przestudiować program weekendowy. Spędzę wystarczająco dużo czasu na testowaniu każdego samochodu, aby poznać jego ograniczenia. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz