Adrien Tambay ma niezwykły debiut w ETCR. Syn byłego pilota Formuła 1 zna się dobrze na wyścigach samochodów turystycznych, będąc kierowcą Audi DTM (od 2012 do 2016 roku). Doskonale zaadaptował się do nowej, w 100% elektrycznej formuły. „Uwielbiam te bardzo krótkie formaty wyścigów. Należę do osób, które szybko włączają się do akcji, dlatego wyścigi tej długości idealnie mi odpowiadają. To wspaniały początek sezonu dla całego zespołu Cupra EKS.” zachwyca Adriena. Kierowca Ile-de-France wyprzedził w tej rundzie swojego kolegę z drużyny, Brytyjczyka Toma Blomqvista, który również wykazuje dużą zdolność adaptacji.
Le podium de la finale est complété par un autre ex-pilote DTM, Maxime Martin. Le Belge a bataillé ferme avec Jean Karl Vernay pour cette dernière place sur le podium. Si le pilote Romeo Ferraris peut se satisfaire de ce début de saison en tant que débutant, ce n’est pas le cas de Jean Karl Vernay (vice champion 2021) qui veut déjà mettre ce week-end derrière lui et se concentrer sur la prochaine manche qui se déroulera sur le circuit d’Istanbul Park dans du 20 au 22 mai prochains. A noter l’accrochage dans cette finale entre Jean Karl Vernay (Hyundai Motorsport) et Luca Filippi (Romeo Ferraris). C’est une nouvelle fois une Giulia qui reste sur le carreau avec beaucoup de travail pour les équipes de Michela Cerruti.
Finał grupy Furious zakończy Grand Prix Pau zielonymi światłami o 18:45.
Końcowy ranking grupy szybkiej:
1 W Tambay (Cupra) 8 okrążeń w 11'32”960, 2. T.Blomqvist (Cupra) na 1”7, 3. M.Martin (Romeo Ferraris) na 2”8, 4. JK Vernay (Hyundai) przy 5”0 N. Michelisz (Hyundai) przy 5'48 L Filippi (Romeo Ferraris) po 1 okrążeniach
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)