Augusto Farfus: „W przyszłości będziemy musieli wstępnie zakwalifikować się do 24-godzinnego wyścigu Le Mans”

Brazylijczyk to jeden z najbardziej poszukiwanych kierowców w świecie turystyki. Oficjalny kierowca BMW od 1997 r., od 2019 r. dołączył do koreańskiego producenta w WTCR i Pure ETCR, kontynuując program WEC z Astonem Martinem… i wreszcie z BMW podczas niektórych ważnych wydarzeń. Spotkanie z zajętym mężczyzną, który wiedział, jak zachować prostotę.

opublikowany 20/08/2021 à 13:00

Fabiena Gerarda

0 Zobacz komentarze)

Augusto Farfus: „W przyszłości będziemy musieli wstępnie zakwalifikować się do 24-godzinnego wyścigu Le Mans”

Augusto, comment vous définir ? Êtes-vous un pilote BMW qui travaille avec Hyundai et Aston Martin ?

(śmiech) Żeby było jasne, BMW było moim głównym pracodawcą przez ostatnie 16 lat mojej kariery. To właśnie z nimi spędzam większość czasu w ciągu roku. Wspomniałeś o Astonie Martinie, ale to wcale nie jest oficjalny program, to moja przyjaźń z Paulem Dalla Laną (w FIA WEC w kategorii GTE AM. Notatka redaktora). Znamy się od wielu lat, trenuję go przez cały sezon. Zabawne jest to, w jaki sposób zawarliśmy tę umowę: prosta, pojedyncza wiadomość na WhatsApp. Mój priorytet to Hyundai w Pure ETCR. W następnym wyścigu mamy starcie da

Fabiena Gerarda

Szwajcarski nóż do sportów motorowych. Lubię rozmawiać o dyscyplinach cieni, które zasługują na wyświetlenie na światło dzienne. Specjalista od samochodów turystycznych (Supercars, DTM, TCR World Tour, BTCC)

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz