Przybywając na Słowację jako liderzy mistrzostw, Michael Bartels i Yelmer Buurman potwierdzili swój status, zbierając maksymalną liczbę punktów podczas dwóch weekendowych rund. Startując z pole position, obaj mężczyźni nie drżeli przed przeciwnikami, nawet gdy pod koniec wyścigu zaczęli tracić przewagę.
Trzeci przez większą część wyścigu Mercedes-Benz SLS AMG GT3 nr 38 zajął drugie miejsce przed ostatnim okrążeniem. Marc Basseng i Marcus Winkelhock skorzystali z samochodu bezpieczeństwa rozmieszczonego pięć minut przed końcem wyścigu, po utracie elementu nadwozia MP4-12C nr 2, w którym uczestniczyli Grégoire Demoustier i Alvaro Parente, i wjechali z powrotem do wydechu samochodu #4BMW Z17. Za kierownicą Mathias Lauda nie był w stanie nic zrobić, aby się obronić, wypuścił dubleta, który wyciągnął ręce do zespołu Vita4One Racing.
Francuska drużyna Hexis miała trudny weekend na Słowacji. MP4-12C nr 1 Frédérica Makowieckiego i Steda Dusseldorpa wycofał się z wyścigu pod koniec pierwszego okrążenia, podczas gdy drugi samochód ludzi Philippe'a Dumasa po utracie tylnej maski na koniec wyścigu nie mógł zająć więcej niż dziewiąte miejsce.
Zapraszamy do zapoznania się z relacją z GT1 na Slovenia Ring w kolejnym numerze AUTOhebdo, która będzie dostępna od wtorku w wersji cyfrowej na iPada, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)