AF Corse był najlepiej przygotowany do walki o zwycięstwo dzięki występowi Toniego Vilandera, który zdobył pole position Ferrari 458 Włochy. Jednak jego kolega z drużyny, Fili Salaquarda, przegapił start, pozostawiając Lamborghini Gallardo Tomasa Enge i R8 LMS Team WRT, aby walczyć o prowadzenie w wyścigu. Numer 24 firmy Reiter Engineering objął prowadzenie w wyścigu i McLaren MP4-12C Parente-Demoustiera wyszedł z boksów przed dwoma niemieckimi samochodami, ale Stéphane Ortelli zdołał wykorzystać przewagę nad kierowcą Hexis Grégoire'em Demoustierem i liderem Albertem von Thurnem und Taxis, aby wygrać przed drugim R8 LMS zespołu WRT .
Laurens Vanthoor przyznaje, że na początku wyścigu miał pewne trudności z przystosowaniem się do prowadzenia samochodu turystycznego, ponieważ Belg pochodzi ze świata wyścigów. jednomiejscowy. „Na początku byłem trochę zdenerwowany, ponieważ był to mój pierwszy wyścig GT z dachem nad głową. Ale jest wygodnie, pozostało mi sucho. Miałem małe problemy na starcie, dopóki nie wyprzedziłem Ferrari i wtedy mogłem stopniowo zbliżać się do Tomasa Enge. » Stéphane Ortelli wykonał swoje zadanie w spektakularny sposób, obejmując z autorytetem prowadzenie w wyścigu kwalifikacyjnym. „To dla nas wielkie zwycięstwo. Nie mogę uwierzyć, że wygraliśmy pierwszy wyścig. Testowaliśmy na mokrej nawierzchni i nie spodziewałem się, że będziemy tak konsekwentni na mokrej nawierzchni. Dublet dla Audi tylko czyni to jeszcze bardziej niesamowitym. »
Start do wyścigu o mistrzostwo zostanie podany jutro o godzinie 14:15.
Zapraszamy do zapoznania się z relacją o Pucharach Wielkanocnych w Nogaro przygotowaną przez naszego specjalnego korespondenta w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępną od wtorku w wersji cyfrowej i od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)