Bruno Spengler mocno nas przestraszył w finale grupowym pompatyczność. Weszliśmy na drugie okrążenie wyścigu, Kanadyjka Guilia opuściła tor z bardzo dużą prędkością. Wpadł w żwirową pułapkę, wystartował i uderzył w ścianę ochronną na drugim zakręcie rzymskiego obwodu. Dobre wieści, były mistrz DTM wyszedł bez szwanku z tego gwałtownego zejścia z toru. Konsekwencją tego zdarzenia było to, że Maxime Martin, z którym dzielił samochód, nie mógł wziąć udziału w jego Superfinale. Zespół Romeo Ferraris nie był w stanie naprawić poważnie uszkodzonego samochodu. Frustrujący koniec weekendu dla Belga i jego zespołu.
Avant cette grosse frayeur, Martin se battait pour devenir le roi du week-end face à Mikel Azcona (Hyundai Motorsport). L’Espagnol a marqué le maximum de 100 points à Vallelunga. Il a remporté toutes ses manches ainsi que sa super finale. Il empoche cette 5e manche de la saison devant Mattias Ekström, Tom Blomqvist et Adrien Tambay termine 4e. Avec 435 points, le Français conserve la tête de la Coupe du Monde des voitures de tourisme 100% électrique devant Mattias Ekström (421 points). Cette manche italienne fera date ayant été émaillée de nombreux incidents suite aux crevaisons de nombreux concurrents. La prochaine fois que nous verrons les autos de l’ETCR ce sera sur le circuit du Sachsenring les 24 et 25 septembre prochains.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)