Bruno Spengler mocno nas przestraszył w finale grupowym pompatyczność. Weszliśmy na drugie okrążenie wyścigu, Kanadyjka Guilia opuściła tor z bardzo dużą prędkością. Wpadł w żwirową pułapkę, wystartował i uderzył w ścianę ochronną na drugim zakręcie rzymskiego obwodu. Dobre wieści, były mistrz DTM wyszedł bez szwanku z tego gwałtownego zejścia z toru. Konsekwencją tego zdarzenia było to, że Maxime Martin, z którym dzielił samochód, nie mógł wziąć udziału w jego Superfinale. Zespół Romeo Ferraris nie był w stanie naprawić poważnie uszkodzonego samochodu. Frustrujący koniec weekendu dla Belga i jego zespołu.
Przed tą wielką paniką Martin walczył o zostanie królem weekendu przeciwko Mikelowi Azconie (Hyundai Sporty motorowe). Maksymalnie 100 punktów Hiszpan zdobył w Vallelunga. Wygrał wszystkie swoje eliminacje, a także swój superfinał. Zdobył piątą rundę sezonu, przed Mattiasem Ekströmem, Tomem Blomqvistem i Adrienem Tambayem, którzy zajęli 5. miejsce. Z 4 punktami Francuz utrzymuje prowadzenie w Pucharze Świata w pełni elektrycznych samochodów turystycznych, wyprzedzając Mattiasa Ekströma (435 punktów). Ta włoska runda będzie przełomowa, ponieważ była przerywana licznymi incydentami będącymi następstwem przebitych opon wielu zawodników. Następnym razem samochody ETCR zobaczymy na torze Sachsenring 100 i 421 września.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)