Zmiana wyglądu kalendarza na 2020 rok Nascar Cup Series umożliwi zawodnikom amerykańskiej serii po raz pierwszy zmierzenie się ze słynnym torem drogowym Daytona, używanym zwłaszcza do 24-godzinnego wyścigu w IMSA.
Przyzwyczajeni do pokonywania owalu na Florydzie dla legendarnego Daytona 500, kierowcy musieli odkryć tor bramkowy bezpośrednio w wyścigu. Wystarczająco, aby zachęcić w pewnym sensie najbardziej energicznych torów drogowych i na tym skorzystali Chase Elliott (Hendrick Motorsports – Chevrolet).
Elliott, zwycięzca dwóch ostatnich zawodów szosowych w Watkins Glen (Nowy Jork) i Roval w Charlotte (Karolina Północna) w 2019 r., szybko odcisnął piętno na wyścigu, dominując w pierwszym segmencie, a następnie przez cały okres zdobywając solidną przewagę wynoszącą dziesięć sekund. koniec.
Wszystko przed ostateczną neutralizacją, konsekwencją kontaktu ze ścianą Kyle’a Buscha (Joe Gibbs Racing – Toyota), co dało Denny'emu Hamlinowi (Joe Gibbs Racing) szansę na osiągnięcie zwycięstwa, ale Elliott będzie opierał się do samego końca, by podpisać swój drugi po Charlotte sukces w 2020 roku.
Martin Truex Jr (Joe Gibbs Racing) zajął 3. miejsce, przed Jimmie Johnsonem (Hendrick Motorsports) i Chrisem Buescherem, najlepszym kierowcą Forda za kierownicą Mustanga Roush Fenway Racing nr 17. Zwróć uwagę na świetne 7. miejsce Kaza Grali, który w krótkim czasie zastąpił Austina Dillona w Richard Childress Racing.
Oprócz nowych niepowodzeń Kyle’a Buscha, wczoraj wieczorem na Florydzie kilku faworytów nie odniosło sukcesu, w tym przejazd po trawie i obrót lidera mistrzostw Kevina Harvicka (Stewart-Haas Wyścigi – Ford).
Zapoznaj się z relacją z wydarzenia w Roval de Daytona w numerze AUTO 2274tygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)