Chris Reinke: Audi skupiło się na niezawodności i redukcji kosztów

Według Chrisa Reinke, szefa Audi Sport Customer Racing, Audi R8 LMS GT3 2019, rzadkie auto wyścigowe prezentowane na Salonie Samochodowym w Paryżu, kładzie nacisk na niezawodność i kontrolę kosztów.

opublikowany 03/10/2018 à 10:12

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Chris Reinke: Audi skupiło się na niezawodności i redukcji kosztów

Jeśli zastąpi R8 LMS Ultra, obecny R8 LMS nie będzie łatwy dla R8 LMS GT3 wersja 2019, zaprezentowany wczoraj w ramach Salonu Samochodowego w Paryżu.

Audi Sport zaprezentowało swoją najnowszą broń, która według Chrisa Reinke, szefa Audi Sport Customer Racing, była przedmiotem intensywnej pracy, mającej przede wszystkim na celu niezawodność i kontrolę kosztów. W menu przeprojektowanie aerodynamiki, szczególnie w przedniej części z nową maską, mechanika na poziomie skrzyni biegów, czy nawet poprawa chłodzenia hamulców.

„Zgromadziliśmy kilometry testowe na bardzo różnorodnych torach, z różnymi zespołami i z panami, menadżer nam powiedział. Ważne było dla nas powierzenie go bardzo zróżnicowanej klienteli, na różnych stokach, w różnych warunkach.

Przyjrzeliśmy się obszarom, które można zoptymalizować, a odstęp między przeglądami został zwiększony o 25%. Z tego punktu widzenia koszty są naprawdę obniżone. »

 

 

 

 

Platforma GT pasuje do Audi

Ponieważ kategoria GT3 jest obecnie ugruntowana na prawie wszystkich kontynentach, Audi Sport znajduje w tej formule główny rynek zbytu dla swoich produkcji. Uruchomienie zawodów Blancpain GT World Challenge przez SRO Motorsports w 2019 roku wpisuje się w globalne podejście, do którego dąży marka z pierścieniami.

„Jednym z elementów sukcesu programu konkurencji dla klientów jest to, że mamy tę samą formułę na całym świecie” – wyjaśnia Chris Reinke. Jeśli musisz zacząć brać pod uwagę zmiany regulacyjne, BoP, staje się to skomplikowane i kosztowne. W naszym interesie leży posiadanie stabilnej ogólnej formuły. »

Stéphane Ratel broni filozofii Audi

Présent lors de la conférence Audi Sport, Stéphane Ratel, patron de SRO Motorsports, voit ainsi une nouvelle concurrente rejoindre le plateau GT3 en 2019, aux côtés des nouvelles Porsche 911, Aston Martin Vantage, Lamborghini Huracan lub McLaren 720S.

„Samochód jest piękny i z tego, co słyszałem, celem rozwoju było ułatwienie kierowcom nieprofesjonalnym, przypomniał nam szefa serii Blancpain GT. To zmierza we właściwym kierunku, ponieważ musimy utrzymać GT3 jako kategorię łączącą Pro i Am.

Ważne jest również to, że koszt pozostaje całkowicie rozsądny, poniżej 400 000 euro, a zestaw również jest przystępny cenowo (28 000 euro). Tym, którzy mówią, że GT3 staje się za drogie i że będzie katastrofą, to Audi udowadnia, że ​​to nieprawda. »

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz