Po dwóch i pół roku bez zwycięstwa (ostatnie od wyścigu Daytona 500 2018) Austin Dillon powrócił do sukcesu wczoraj wieczorem w Teksasie za kierownicą Chevroleta Richard Childress Racing z numerem 3.
O ile Ryan Blaney (Team Penske – Ford) wydawał się najbardziej energiczny na początku wyścigu po wygraniu dwóch pierwszych segmentów, o tyle w ostatniej części wyścigu silny zawodnik wieczoru stracił kontrolę po zatrzymaniu się pod zieloną flagą wokół 290. okrążenie, tuż przed neutralizacją. 31 okrążeń przed metą po wypadku Quinna Houffa (StarCom – Chevrolet) podczas próby zjazdu do alei serwisowej.
De quoi replacer les deux pilotes Richard Childress Racing aux avant-postes avec Tyler Reddick en pointe devant Dillon. Passé en tête, ce dernier va maîtriser l’ultime neutralisation consécutive à l’incident de Denny Hamlin (Joe Gibbs Racing – Toyota), avant de l’emporter devant son équipier et Joey Logano (Team Penske).
Kyle Busch (Joe Gibbs Racing), mimo przejechania przez trawę na mecie wyścigu, zajął 4. miejsce przed Kevinem Harvickiem (Stewart-Haas Wyścigi – Ford).
Zapoznaj się z relacją z wydarzenia w Teksasie w Nascar Seria Cup, w numerze AUTO 2270tygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)