Dubaj, pierwsze oficjalne spotkanie w sprawie Mercedesa-AMG GT1 3?

Stefan Wendl, szef Mercedes-AMG Motorsport Customer Racing, wskazuje, że nowy Mercedes-AMG GT3 powinien wystartować w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, zanim zaatakuje Daytona.

opublikowany 10/08/2019 à 11:37

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Dubaj, pierwsze oficjalne spotkanie w sprawie Mercedesa-AMG GT1 3?

Debiutant w 24-godzinnym wyścigu w Portimão w Portugalii Mercedes-AMG GT3 w nowej odsłonie 2020 ciekawie się rozpoczęło, wydarzenie będące integralną częścią rozwoju nowego samochodu marki z gwiazdą, przeznaczonego dla zespołów klienckich.

Zbliża się teraz pierwszy oficjalny wyścig, w którym Mercedes powinien się zwrócić. Polem wyrazu samochodu powinna zawsze być seria 24H.

„Przewidujemy, że homologacja tego samochodu będzie obowiązywać w konkursie od 1 stycznia br. zdaniem szefa Mercedes-AMG Motorsport Customer Racing Stefana Wendla, cytowane przez stronę internetową 24H Series.

Oznacza to, że w przyszłym roku (w połowie stycznia) odbędzie się nasz pierwszy oficjalny wyścig podczas 24-godzinnego wyścigu w Dubaju. Mamy taką nadzieję i być może drugi wyścig odbędzie się podczas 24-godzinnego wyścigu w Daytona. »

W oczekiwaniu na pierwszą oficjalną premierę powinniśmy zobaczyć dalszy rozwój samochodu, niewątpliwie poprzez kolejne występy w kategoriach eksperymentalnych, oprócz zwykłej pracy w prywatnych testach.

„Jest drugi samochód, który przechodzi już homologację FIA, a samochód Portimão został rozebrany w celu szczegółowej analizy, kontynuuje Wendl. Przed nami jednak jeszcze testy najnowszych adaptacji oprogramowania ABS, więc jest jeszcze sporo do zrobienia.

Pozytywne jest to, że cieszymy się już dużym zainteresowaniem ze strony naszych obecnych i potencjalnie nowych klientów. To dobre uczucie. »

Mercedes-AMG pracował w szczególności nad konkretnym elementem wersji swojego samochodu na rok 2020, czyli systemem Drop Start, który jest bardzo przydatny do unikania potencjalnych kar podczas pit stopów.

„System był w fazie rozwoju już od jakiegoś czasu, ale musieliśmy zmienić kilka rzeczy, które miałyby wpływ na certyfikację, wyjaśnia Stefan Wendl. Postanowiliśmy więc poczekać i zainstalować go w nowej wersji.

Myślę, że to bardzo ważne, ponieważ o to prosili piloci na całym świecie. Podnośniki (używane do podnoszenia samochodu podczas pitboardu) zostają zwolnione, a silnik uruchamia się automatycznie, co oznacza, że ​​kierowcy muszą teraz skupić się na jak najszybszym i bezpiecznym wydostaniu się z pitboxa. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz