Dinamic Motorsport wciąż w swoim ogrodzie na Monzy

Podobnie jak w roku 2019, Dinamic Motorsport wygrało pierwszą rundę GT World Challenge Europe Endurance Cup na torze Monza.

opublikowany 18/04/2021 à 18:02

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Dinamic Motorsport wciąż w swoim ogrodzie na Monzy

Deszcz, liczne przebicia, zakręty. Pierwszy test GT World Challenge Europa Wytrzymałość Kubek Rok 2021 na torze Monza będzie pełen napięcia, a zwycięstwo ostatecznie przypadnie zwycięzcy Porsche 911 GT3 R n°54 – Dinamic Motorsport de Christian Engelhart – Klaus Bachler – Matteo Cairoli.

Po ostatniej neutralizacji po przebiciu lewego tyłu BMW M6 GT3 – Boutsen Ginion Racing, powracającym problemie kilku zawodników w tę niedzielę, w ostatnich 40 minutach o zwycięstwo toczyła się walka o zwycięstwo pomiędzy Klausem Bachlerem i jego Porsche. Jules Gounon (Mercedes-AMG GT3 Evo nr 88 – AKKA-ASP).

Francuzowi jednak nigdy nie uda się znaleźć odpowiedniego rytmu, aby w wystarczającym stopniu wrócić do czołowego Porsche, a Klaus Bachler utrzyma równowagę i wygra z nieco ponad 2-calowym przewagą.

Wystarczająco, aby Dinamic Motorsport podwoiła liczbę zgłoszeń Lombardów, ponieważ włoski zespół był ostatnim, który wygrał na Monzy w 2019 r. (wydarzenie odwołane w 2020 r. z powodu Covid-19) również na mokrej nawierzchni.

Gounon – Marciello – Juncadella zajmują drugie miejsce i wyprzedzają Ricardo Feller – Rolf Ineichen – Alex Fontana (Lamborghini Huracan GT3 Evo nr 14 – Emil Frey Racing), zwycięzcy Srebrnego Pucharu. Miejsce Antonio Fuoco – Callum Ilott – Davide Rigon Ferrari 488 GT3 nr 71 – Iron Lynx na 4. miejscu, przed siostrzanym samochodem nr 51 Pier Guidi – Nielsen – Ledogar.

Do największych faworytów, którzy ponieśli duże straty w pierwszym wyścigu, należy Lamborghini Huracan GT3 Evo nr 63 – FFF Racing of Bortolotti – Caldarelli – Mapelli, który startował z pole position i był liderem na początku wyścigu, ale był ofiarą problemu technicznego po 20 minutach wyścigów i pierwszym wjeździe do pit lane samochód nie chciał jechać z normalną prędkością, a Mirko Bortolotti był nawet zmuszony zatrzymać się na torze.

Koniec sukcesów dla Audi R8 LMS GT3 Evo nr 32 – Zespół WRT K. van der Linde – Vanthoor – Weerts, wyeliminowany po przebiciu opony w lewym tylnym kole, co spowodowało zniszczenie karoserii GT na pierścieniach.

Identyczny incydent w przypadku Mercedesa-AMG GT3 Evo nr 4 – HRT drużyny Engel – Abril – Stolz, którego lewa tylna opona również oddała ducha, przez co zespół stracił prowadzenie w wyścigu wkrótce po połowie wyścigu..

W Pro-Am zwycięstwo należy doAston Martin Vantage GT3 nr 188 – Garaż Jonny’ego Adama 59 – Chris Goodwin – Alexander West.

 

 

Zapoznaj się z relacją z wydarzenia na Monzy w GT World Challenge Europe, sporządzoną przez naszego specjalnego korespondenta we Włoszech, w numerze 2308 AUTOtygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz