Przed GT World Challenge, Mistrzostwami Świata FIA GT1, FIA GT Stéphane Ratel stał za wprowadzeniem na rynek BPR Wytrzymałość Series, obok Patricka Petera i Jürgena Bartha, BPR przejmuje inicjały nazwisk trzech założycieli.
W najbliższy poniedziałek zapraszamy Cię do ponownego przeżycia sezonu 1995 tej legendarnej serii, składającej się z 12 rund prowadzących z Jerez do Nogaro, przez Nürburgring do Suzuka i Zhuhai.
Runda 1: Jerez
Pierwsze kroki w bardzo solidnej rywalizacji McLaren F1 GTR, napędzany silnikiem V12 pochodzenia BMW. Od początku będą ze sobą konkurować Ferrari F40LM i GTE.
Runda 2: Paul-Ricard
Cette saison-là, quatre catégorie de véhicules sont acceptées : les GT1, mais également les GT2, GT3 et GT4. Ces dernières classes sont surtout dominées par les différentes versions de Porsche 911.
Runda 3: Monza
W GT1 nie możemy zapomnieć o obecności kilku Venturi 600LM, ale także rzadkich Jaguarów XJ220, a nawet… De Tomaso Pantera!
Runda 4: Jarama
Runda 5: Nürburgring
Runda 6: Donington
Runda 7: Monthéry
Obrazy godne innego razu! Samochody korzystają z części pierścienia prędkości. Szczególnie nierówny teren uszkodził zawieszenia GT1, co umożliwiło zwycięstwo Porsche 911 GT2 z Mülbauer Motorsport z Oberndorfer-Hübner.
Runda 8: Anderstorp
Runda 9: Suzuka 1 km
Podczas sztandarowego wydarzenia japońskiego sezonu samochodowego zaprezentowanych zostanie kilka samochodów z JGTC, ale także kilka prototypów, takich jak Mazda Kudzu DG3, która zajmuje pole position. Podda się w wyścigu.
Runda 10: Silverstone
Runda 11: Nogaro
Przyzwyczajony do jednomiejscowych pojazdów i turystyki tor Paul-Armagnac wita potwory GT1 i GT2. McLareny czują się tam znacznie bardziej komfortowo niż ich wielcy rywale, Ferrari.
Runda 12: Zhuhai
A dla tych, którym się spieszy, podsumowanie tego sezonu za prawie godzinę; Jeśli nudzi Cię to wszystko, nic więcej nie możemy dla Ciebie zrobić!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)