Imola – Numer 32 Team WRT zdobywa pole position

Za kierownicą Audi nr 32 podczas Q3 Charles Weerts zapewnił zespołowi WRT pierwsze pole position w sezonie.

opublikowany 03/04/2022 à 10:33

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Imola – Numer 32 Team WRT zdobywa pole position

Audi nr 32 należące do Team WRT wystartuje w niedzielne popołudnie z pole position. ©SRO / Dirk Bogaerts Photography

Obrona tytułu nie mogła rozpocząć się lepiej dla Team WRT. Na trasie Enzo i Dino Ferrari w Imoli belgijska struktura zajęła pole position w pierwszym wyścigu sezonu dzięki czasowi wyznaczonemu przez Charlesa Weertsa w Q3.

Było gorąco, ale trio Dries Vanthoor-Kelvin van der Linde-Charles Weerts rzeczywiście wystartuje z pole position w to niedzielne popołudnie podczas 3-godzinnego wyścigu, pierwszej rundy wyściguWytrzymałość Filiżanka. W Q3 animowanym przez ruch uliczny, gdzie Valentino Rossi (Team WRT nr 46) często napotykał przeszkody, Charles Weerts znalazł odpowiednie okno, aby ustanowić najlepsze okrążenie sesji w czasie 1:40"322. Mimo zejścia z toru na kilka chwil przed zakończeniem sesji przez flagę z szachownicą, Belgowi udało się utrzymać pozycję przed Audi R8 LMS GT3 z numerem 25 z Saintéloc Junior Team (Légeret-Niederhauser-Mies), które poniosło porażkę na Tylko 23 tysięczne. Wystarczająco, aby zaoferować niemieckiemu producentowi pierwszą linię.

To pole position mogło również powrócić do Mercedes-AMG GT3 nr 88 z Akkodis ASP (Marciello-Juncadella-Gounon), który był zaledwie 49 tysięcznych z tyłu, co pokazało, że poziom rywalizacji jest bardzo wysoki. Audi R8 LMS GT3 N°12 od Tresor by Car Collection i McLaren Model 720S GT3 nr 111 należący do JP Motorsport znalazł się w pierwszej piątce, obaj zaledwie o 5 dziesiątą pozycję za numerem 1 Team WRT.

Główną atrakcją weekendu na torze Imola, Valentino Rossi, nie udało się wyróżnić podczas tych kwalifikacji. Ponieważ były kierowca światowy nie mógł przejechać czystego okrążenia z powodu ruchu ulicznego, nie był w stanie pomóc swoim kolegom z drużyny, Frédéricowi Vervischowi i Nico Müllerowi, uzyskać wynik lepszy niż 15e na trasie transalpejskiej. Trio belgijskiego zespołu dobiegło ponad pół sekundy za siostrzanym samochodem.

Bardzo trudne kwalifikacje także dla BMW, któremu udało się umieścić tylko jedno M4 GT3 w pierwszej piętnastce na 15e place du trio Farfus-Yelloly-Catsburg (ROWE Racing). Même cas de figure pour Porsche avec ses 911 GT3-R. L’équipage Bachler-Ledogar-Cairoli (Dinamic Motorsport) s’est contenté du 12e Ranking.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz