Paweł Williams, powiedział nam dyrektor Bentley Motorsport podczas finału w Barcelonie Wytrzymałość Cup en octobre dernier, qu’il ne faudrait pas forcément se reposer sur M-Sport pour l’exploitation des Continental GT3 en Endurance Cup en 2020.
Prognozy potwierdziły się w tę środę, od K-Pax Racing, czołowa postać firmy Bentley w Stanach Zjednoczonych w GT World Challenge America, przepłynie w tym roku Atlantyk, aby wystartować dwoma samochodami w długich wyścigach GT World Challenge.
Zaangażowanie poparte wsparciem firmy Bentley Motorsport, która oddeleguje kilku oficjalnych kierowców, tak jak miało to miejsce dotychczas w przypadku Team M-Sport. Pod numerem 9, Alvaro Parente zagra u boku Jordana Peppera i Andy'ego Soucka, kiedy nr 3 zobaczy Jules Gounon związany z Maxime Souletem i Rodrigo Baptistą.
Sprytne połączenie załóg GT World Challenge Europe i America 2019. „K-Pax Racing ściga się w Stanach Zjednoczonych od dłuższego czasu i odnieśliśmy tam wiele sukcesów, – podkreśla Jim Haughey, właściciel zespołu.
Zawsze interesowałem się wyścigami wytrzymałościowymi, a dzięki obecnemu statusowi GT World Challenge mamy możliwość ścigania się na jednych z najbardziej kultowych torów w Europie. Siła naszego zespołu i nasze relacje z Bentley Motorsport dają nam możliwość prowadzenia dwóch samochodów w wersji Pro. Nadszedł właściwy moment na wykonanie ruchu w 2020 r.”.
Zespół M-Sport pozostanie jednak odpowiedzialny za zgłoszenie Bentleya Continental GT3 do zawodów Intercontinental GT Challenge.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)