Wprowadzony na głęboką wodę w 2018 roku, model Mercedes-AMG GT4 był szeroko rozpowszechniony w tej kategorii, sprzedając 120 egzemplarzy zespołom klientów, co przyniosło marce z gwiazdą 53 ogólne zwycięstwa.
Sukces w kontynuacji wersji GT3, która logicznie powinna być kontynuowana w tym roku, zwłaszcza że Mercedes-AMG wprowadzi do swojego GT4 wersję „Evo”.
Modyfikacje, które dotyczą głównie chłodzenia niemieckiego samochodu, zarówno jeśli chodzi o hamowanie, jak i blok silnika. Dlatego inżynierowie z Affalterbach zmodyfikowali wloty powietrza związane z układem hamulcowym i zwiększyli średnicę kanałów powietrznych.
W połączeniu z nowymi przednimi tarczami zapewni to większą trwałość hamulców, co jest niezbędnym elementem w wyścigach długodystansowych. Chłodzenie wewnętrznego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem również zostało zoptymalizowane, mając na uwadze te same cele w zakresie wytrzymałości.
Prowadzenie GT, które pozostaje stosunkowo masywniejsze niż wielu jego rywali, również zostanie poprawione dzięki zastosowaniu drążków kierowniczych na tylnej osi z wersji GT3.
Trwa homologacja i można już zamawiać nowego Mercedesa-AMG GT4, a aktualne wersje można aktualizować.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)