Le DTM może znaleźć się w skomplikowanej sytuacji w związku z zakończeniem programu R-Motorsport / Aston Martin, obowiązujące w tym roku i pod koniec tej kampanii, wycofanie Audi, Super gt zamierza w dalszym ciągu angażować się w prace nad przepisami technicznymi klasy 1.
Przepis ten, wymyślany przez wiele miesięcy w celu ujednolicenia obu serii, w tym przepisie szczególnie uwydatnił 2,0-litrowy 4-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem. A dla Masaaki Bandoha, szefa GTA, promotora mistrzostw Japonii, GT500 pozostanie skupiony wokół Klasy 1.
„Przepisy klasy 1, które stworzyliśmy wraz z ITR (promotorem DTM), są przepisami technicznymi i będziemy je nadal stosować w klasie GT500 Super GT, wskazuje japoński menadżer.
Nasza wizja części, które wspólnie opracowaliśmy oraz tego, jak robić wszystko krok po kroku i regularnie rozwijać koncepcje, nie zmienia się, dlatego będziemy w dalszym ciągu podejmować wysiłki w ramach partnerstwa z ITR, choć dyskusja na temat licencjonowania odbędzie się pod koniec tego roku.
Będziemy także nadal nad tym pracować, a wszelkie elementy współpracy i współpracy omówimy. »
Z drugiej strony pomysł zorganizowania nowej wspólnej imprezy na wzór finału DTM na Hockenheim i Dream Race na Fuji pozostaje w tym sezonie wstrzymany. „W GTA wierzymy, że było to znaczące osiągnięcie nie tylko w skali krajowej, ale także międzynarodowej i wszyscy zaangażowani mają świadomość, że zrobiliśmy krok naprzód, kontynuuje Bandoh.
Jednak DTM również odczuwa ogromny wpływ nowego koronaawirusa i Audi się wycofuje. Uważam, że sytuacja promotora ITR jest bardzo trudna. Byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli zorganizować imprezę wyścigową z DTM, ale biorąc pod uwagę obecną sytuację, byłoby to bardzo trudne do osiągnięcia przez jakiś czas. Na razie nie mogliśmy rozmawiać o wspólnym wyścigu z DTM. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)