Volkswageny i Audi najbardziej dotknięte nowym BoP

Odnotowano znaczne różnice w masie samochodów biorących udział w zawodach WTCR na torze Slovenia Ring w połowie lipca.
 

opublikowany 10/07/2018 à 10:39

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Volkswageny i Audi najbardziej dotknięte nowym BoP

Przed Pucharem Świata Samochodów Turystycznych (WTCR) przenoszącym się na tor na Słowacji (13–15 lipca) we wtorek zaprezentowano nową skalę osiągów. Dwa Volkswageny Golfy GTI Sébastiena Loeb Wyścigi Roba Huffa et Mehdiego Bennaniego (ofiary spektakularnej katastrofy w Portugalii) są najbardziej dotknięte, przy zastosowaniu balastu zwiększonego o 10 kg, tj. w sumie 60kg.

 

 

Audi RS3 LMS zostaje ukarane 50 kg, co w szczególności skomplikuje zadanie Jeana-Karla Vernaya (Team WRT), najlepszy reprezentant marki na Ringach (5. miejsce ze 146 punktami). Honda Civic Type-R z Münnich Motorsport (zwłaszcza ta z Yanna Ehrlachera) i Boutsen Ginion Racing wystartują 40 kg de charge supplémentaire, tout comme les Hyundai i30 N du Yvan Muller Racing et du BRC Racing Team.

Trzy modele kontynuują sezon bez najmniejszego balastu : L 'Alfa Romeo Juliet Team Mulsanne (który w 2018 roku nie zdobył jeszcze punktu), brąz TCR (trzy podium dla Pepe Orioli) oraz Peugeot 308TCR.

Zwyciężył dwukrotnie z Aurélienem Comte w Holandii et Mat'o Homola w Portugalii, francuski samochód (zarządzany przez DG Sport Competition) mógł ponownie odegrać wiodącą rolę: jego masa całkowita mieści się w przedziale 1 kg, Volkswagen waży 225 kg, a Audi, Hyundai i Honda 1 kg.

 

Wreszcie wysokość zawieszenia jest również modyfikowana w zależności od samochodu. Hyundai lidera rankingu Yvana Mullera ma 90 milimetrów wysokości podczas gdy Honda jest o 10 milimetrów niższa. Pozostali konkurenci pozostają przy 70 milimetrach.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz