Po zniknięciu WTCR, Pucharu Świata Samochodów Turystycznych organizowanego przez Discovery Sport Events, wątpliwości i plotki zdawały się ciążyć na temat ewentualnej organizacji serii samochodów elektrycznych. Wygląda na to, że sytuacja się odblokowała i sezon 2023 powinniśmy mieć.
Hyundai a confirmé, via son pilote officiel Mikel Azcona (voir AH N°2397) qu’une nouvelle auto était en développement. Il semblerait que la marque coréenne ait jeté son dévolu sur l’Ioniq 5 en remplacement du Veloster ETCR.
W przypadku Cupry na razie cisza radiowa, ale trudno nam patrzeć, jak hiszpański producent nie stawia na szali swojego tytułu w tym sezonie.
Romeo Ferrari powinno w tym roku ponownie wjechać do swoich pięknych Giulii. Wydaje się, że potwierdziło się, że dwie nowe marki powinny zadebiutować w trakcie sezonu, zanim w 2024 roku dołączą do ETCR na pełen etat.
Jeśli chodzi o kalendarz, jeśli nic nie jest jeszcze potwierdzone, powinniśmy skierować się w stronę wydarzeń rozgrywanych głównie na starym kontynencie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)