Na torze drogowym Watkins Glen (Nowy Jork) w niedzielny wieczór trzeba było zagrać kartą ekonomiczną, aby mieć nadzieję na zwycięstwo. Wielu skusiło się na tę strategię, ale jest ona dobra Martin Truex Jr i jego Toyota Meble Row Racing Camry którzy byli najzdolniejsi i odnieśli czwarte zwycięstwo w 2017 r Nascar Seria pucharowa.
Walcząc z Ryanem Blaneyem (Wood Brothers Racing – Ford) i Bradem Keselowskim (Team Penske – Ford) w ostatniej części imprezy, Truex Jr nie zawahał się przepuścić rywali na niecałe dwadzieścia okrążeń przed końcem. jak najwięcej paliwa, gdy jego dwaj przeciwnicy zostali w końcu zmuszeni do ostatniego postoju na ostatnich okrążeniach.
Już na długo przed klasyfikacją generalną Truex Jr po tym sukcesie umacnia swoją pozycję, wyprzedzając Matta Kensetha (Joe Gibbs Racing – Toyota), Daniela Suareza (Joe Gibbs Racing), Denny’ego Hamlina (Joe Gibbs Racing) i pierwszego Forda Fusion w historii Clint Bowyer (Stewart)Haas Racing), który również próbował oszczędzać paliwo w tej samej kolejności, co zwycięzca dnia.
Aby znaleźć ślad klanu Chevroleta, trzeba zejść na dziewiąte miejsce z AJ Allmendingerem (JTG Daugherty), który w tabeli plasuje się za Kurtem Buschem (Stewart-Haas Racingà, Kylem Buschem (Joe Gibbs Racing) i Ryanem Blaneyem. Erik Jones (Furniture Row) zamyka pierwszą dziesiątkę. Keselowski, który na początku wyścigu miał kolizję z Kylem Buschem, ostatecznie zajął 10. miejsce po wykroczeniu w alei serwisowej.
Znajdź relację z wydarzenia w Watkins Glen w numerze 2126 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)