Decyzja o nie zatrzymywaniu się w boksie w celu założenia nowych opon po zakręcie Kyle'a Larsona (Chip Ganassi Racing – Chevrolet) na około 265. okrążeniu była słuszna dla Kevin Harvick.
Kierowca Forda Mustanga nr 4 Stewart-Haas W ten sposób Racing powraca na czoło, wyprzedzając Erika Jonesa (Joe Gibbs Racing – Toyota). Trzydzieści okrążeń pozostałych do rozegrania w New Hampshire ostatecznie sprawi, że mistrz z 2014 roku oprze się powrotowi Denny’ego Hamlina (Joe Gibbs Racing), który ze swojej strony zdecydował się na nowe opony.
Nie oznaczało to jednak braku prób dla Hamlina, który w szczególności użył zderzaka, aby spróbować zdestabilizować lidera, ale bez powodzenia, ponieważ Harvick wygrał z niewielką przewagą dziesiątych na mecie „Magicznej mili”. Hamlin również wystartował z końca stawki po wypadku na treningach.
Musisz to zobaczyć! @KevinHarvick walczy @dennyhamlin. aby odnieść zwycięstwo @NHMS! pic.twitter.com/4gWJKl7tpN
- NASCAR (@NASCAR) 21 lipca 2019 r.
Erik Jones zajął 3. miejsce, przed Ryanem Blaneyem (Team Penske – Ford) i Mattem DiBenedetto (Leavine Family Racing – Toyota). Wyścig w klanie Chevroleta był znacznie bardziej skomplikowany, ponieważ najlepszy Camaro nr 24 – Hendrick Motorsports Williama Byrona, zajął dopiero 12. miejsce.
Kierowcy marki satelitów GM doświadczyli szeregu niepowodzeń. Oprócz Larsona, Chase Eliott i Jimmie Johnson (Hendrick Motorsports), a także Austin Dillon (Richard Childress Racing), który wjechał w ścianę, zajęli miejsce poza pierwszą dwudziestką.
Zapoznaj się z relacją z wydarzenia w New Hampshire w numerze 2226 AUTOtygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)