Pod koniec 2018 roku, po frustrującym sezonie w Mistrzostwach Europy FIA, jego przyszłość była nieco zablokowana na Starym Kontynencie F3, Sacha Fenestraz podjął decyzję o wyjeździe do Japonii. Za mało powiedziane, że dziś tego nie żałuje.
Champion Japan F3 et sixième du Super GT – GT300 sur la Nissan GT-R Nismo GT3 du Kondo Racing, il devrait l’an prochain sévir en Super Formula chez Kondo Racing ainsi que dans la catégorie-reine du Super GT : le GT500. Il y épaulerait Sho Tsuboi – à qui il a succédé au palmarès de la F3 Japon – sur la Toyota Supra n°36 exploitée par Tom’S.
W istocie przed WEC Przesuwając datę 6-godzinnego wyścigu Spa-Francorchamps o tydzień, wystąpiło kilka konfliktów dat z Super GT.
Jeżeli wydawałoby się – przed publikacją programu WEC 2020-2021 – że pomiędzy obiema seriami istnieje tylko jedno starcie (Dzień Testu WEC 24 godziny Le Mans i Suzuka, 31 maja), Kazuki Nakajima powinien skupić się w 2020 roku na Mistrzostwach ŚwiataWytrzymałość i Super Formuła.
Warto też zwrócić uwagę, że starcie to dotyczy innego kierowcy: Kenty Yamashity, utytułowanego na początku miesiąca w Super GT w barwach Team LeMans.
Krążą pogłoski, że 24-letni Japończyk nie będzie ryzykował swojego tytułu, aby dotrzymać zobowiązań podjętych w WEC w wyścigu High Class Racing Oreca 07.
Trzeba przyznać, że jest na celowniku Toyota Gazoo Racing, co umożliwi mu także przejechanie pierwszych okrążeń za kierownicą TS050 Hybrid 15 grudnia w Bahrajnie podczas testów debiutanckich WEC.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)