Pierwsza z trzech konfrontacji drugiego weekendu z rzędu na torze w Sydney w Supersamochody, w sobotni nocny wyścig zwyciężył Scott McLaughlin (DJR Team Penske – Ford).
Ustępujący mistrz, lider klasyfikacji generalnej przed tym spotkaniem, już wcześniej zajmował pole position pod nosem Shane’a van Gisbergena (czerwony Byk Holden Racing – Holden), ale nie mógł powstrzymać byłego mistrza GT World Challenge Europe Wytrzymałość Cup, aby zyskać przewagę na starcie.
Dobry ruch ze strony „SVG”, głównie ze względu na wybór miękkich opon w Holden Commodore nr 97, kiedy McLaughlin zdecydował się na twardsze opony na swój pierwszy przejazd.
Pokonany także na pierwszym okrążeniu przez Camerona Watersa i Lee Holdswortha (Tickford Racing – Ford), również na miękkich oponach, McLaughlin odwróci się plecami, aby jak najdalej przesunąć opony i na koniec wyścigu przejść na miękkie mieszanki.
Strategia opłaciła się Nowozelandczykowi, który ostatecznie zwyciężył przed Lee Holdsworthem i Antonem de Pasquale (Erebus Motorsport – Holden). Shane van Gisbergen i Jamie Whincup umieścili dwa zespoły Red Bull Holden Racing Holden Commodore w pierwszej piątce, przed Cameronem Watersem i Fabianem Coulthardem (DJR Team Penske), którzy cały wyścig przejechali na twardych oponach.
Jutro w Sydney odbędą się dwie inne sesje kwalifikacyjne i dwa wyścigi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)