Spa-H19: Korweta w kierunku dubletu

Na prawie pięć godzin do wyścigu w Spa Maserati stracili wszelką nadzieję na zwycięstwo, a Corvette nr 4 i 3 prowadzą w wyścigu.

opublikowany 26/07/2009 à 10:48

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Spa-H19: Korweta w kierunku dubletu

Zapowiadany na początku wyścigu pojedynek Maserati-Corvette wyraźnie obrócił się na korzyść Amerykanów. Gdyby włoska marka miała tylko jedną nadzieję na zwycięstwo, Corvette z numerem 2 mogła liczyć na samochody z numerami 3 i 4, które zakwestionowałyby ostateczny wynik. Po ponad 18 godzinach wyścigów wszystkie trzy samochody nadal znajdowały się na tym samym okrążeniu. Następnie prowadzące wówczas Maserati z numerem 2 straciło koło, pozostawiając prowadzenie otwarte dla dwóch rywali. W przypadku drugiego samochodu ekipy Vitaphone była to porażka, auto nie było w stanie o własnych siłach dojechać do stanowiska. Porzucenie, które oznacza śmierć nadziei Vitaphone, po problemach, jakie napotkały pozostałe dwa samochody. Eric Van de Poele, specjalista Spa 24 Hours, również może pożegnać się z możliwym szóstym zwycięstwem.

Maserati nr 1, prowadzący o zmroku, padł ofiarą wypadnięcia z toru, porzucając wszelką nadzieję na zwycięstwo i przed atakiem na nocne okrążenia toru. Jednak samochód udało się naprawić i stara się dojechać do mety, aby wynagrodzić pracę mechaników. Jeśli chodzi o numer 33, jego pozycja została opóźniona ze względu na niewłaściwą obsługę. Będąc w stanie wznowić wyścig, może uratować honor Maserati, zdobywając podium. Jednak szesnaście okrążeń za czołowymi samochodami zwycięstwo jest poza zasięgiem.

Zaskakujące Audi R8 LMS, plasujące się na szczycie klasyfikacji G2, w klasyfikacji generalnej plasuje się na trzeciej pozycji, atakując ostatnie pięć godzin wyścigu. Doskonale dostrojony samochód zespołu Phoenix Racing charakteryzuje się bardzo dobrą niezawodnością. Aby stanąć na trzecim stopniu podium, będzie musiała liczyć na Maserati z numerem 33.

W GT2 tzw Ferrari 430 n°50 du team AF Corse mène les débats, avec plusieurs minutes d?avance sur les deux Porsche 997, la n°97 du Brixia Racing et la n°59 du team Trackspeed.

W G3 Ford GT z Matech Racing niesamowicie dominuje, mając sześć okrążeń przewagi nad grupą.Aston Martin DBRS9 nr 172.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz