Dzisiejszy łabędzi śpiew Mercedes-AMG GT3 w najważniejszych międzynarodowych konkursach GT3 nie mogło być lepiej, wraz z sukcesem Raffaele Marciello w Pucharze Świata FIA GTXNUMX w Makau.
L’Italien a bataillé face aux deux Porsche 911 GT3 R de Laurens Vanthoor et Earl Bamber, et offert une nouvelle victoire de prestige à GruppeM Racing et Mercedes-AMG, au moment où la GT à l’étoile va tirer sa révérence.
Jego zamiennik, opracowywany przez wiele miesięcy wewnętrznie przez inżynierów ze Stuttgartu, będzie jedną z najważniejszych nowości na scenie GT3 w 2020 roku, z nowe Ferrari 488 GT3. Samochód, który Mercedes chce wyznaczyć jako nowy punkt odniesienia w swojej kategorii.
„Segment GT szybko rośnie, analizuje Stefan Wendl, szef Mercedes-AMG Customer Racing. Z roku na rok rośnie popularność, profesjonalizm, a co za tym idzie jakość ścigania.
W tym kontekście przyglądamy się uważnie tym aspektom pojazdu, w których nadal istnieją możliwości optymalizacji. Ściśle współpracowaliśmy z zespołami naszych klientów i ich kierowcami, aby zaoferować im spersonalizowany pakiet całościowy.
Po intensywnej fazie testów możemy bez przesady powiedzieć, że wprowadzane przez nas udoskonalenia po raz kolejny wyznaczają nowe standardy w segmencie GT. Nasi klienci od początku otrzymują bardzo zaawansowany i konkurencyjny pojazd.
Nowy Mercedes-AMG GT3 po raz pierwszy wyjedzie do Dubaju na początku 2020 roku. Przy odrobinie szczęścia nasz program Customer Racing będzie nadal odnosił sukcesy, gdy wkroczy w dziesiątą rocznicę jego istnienia. »
Mercedes-AMG GT3 zadebiutuje w styczniu przyszłego roku podczas 24-godzinnego wyścigu w Dubaju (9–10 stycznia 2020 r.).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)