GT World Challenge Europe trwa pełną parą. Po roku 2022 wypełnionym ze wszystkich stron 52 GT3, sezon 2023 zapowiada się jeszcze bardziej pracowito dla ORS. W rzeczywistości liczba uczestników została skorygowana w górę, ponieważ będzie ich 56 Wytrzymałość Puchar.
Jednak to właśnie w zawodach Sprint Cup liczba ta wzrosła najbardziej – oczekuje się, że w 40 r. wystartuje 3 GT25 w porównaniu z 2022. Jednak 40 samochodów nie będzie mogło wziąć udziału we wszystkich rundach kalendarza. Z tego powodu nowa kategoria „Brązowy Puchar” nie będzie obecna na torach Brands Hatch i Zandvoort ze względu na ograniczenia dotyczące liczby samochodów na torze. Tym samym pojawi się dopiero na spotkaniach w Misano, Hockenheim i Walencji.
Jeśli chodzi o podwójne zgłoszenia, w tym roku spodziewanych jest 29 załóg zarówno w sprincie, jak i w wyścigach długodystansowych. Jeśli chodzi o producentów, na tej pierwszej liście znajduje się 8 marek, w tym obecność Hondy NSX GT3 w Sprint Cup za pośrednictwem włoskiego zespołu Nova Race. Znajdziemy także takie, które od lat zachwycają GT World Challenge Europe jak Audi, BMW, Mercedes, Ferrari, Porsche, Lamborghini lub nawet McLaren.
POBIJACZ REKORDÓW 🎉💪🏅
Te lata #FanatecGT Pole sprintu to niesamowite 4️⃣0️⃣ samochodów, podczas gdy siatka wytrzymałościowa jest tak silna jak zawsze z 5️⃣6️⃣. Dowiedz się więcej 👇
🗞 https://t.co/i5TRug2TsI#GTWorldChEu pic.twitter.com/BC1qYIOjUe
— Fanatec GT World Challenge Europe Powered by AWS (@GTWorldChEu) 8 marca 2023 r.
CZYTAJ TAKŻE > Iron Lynx i Iron Dames kontynuują przygodę w GT World Challenge
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)