Vincent Abril: „Większy potencjał wydajności niż w 2017 r.”

Vincent Abril, drugi w zeszłym roku, podczas 24-godzinnego wyścigu w Spa ze starą generacją Continental GT3, liczy na już ugruntowany potencjał nowego Bentleya, aby osiągnąć nowe wyniki w Belgii.

opublikowany 25/07/2018 à 17:13

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Vincent Abril: „Większy potencjał wydajności niż w 2017 r.”

W 2017 r. szalony sprint Maxime’a Souleta na koniec wyścigu nie wystarczył, aby firma Bentley znalazła się na liście 24-godzinnego wyścigu w Spa. Belg musiał zadowolić się drugim miejscem wraz ze swoimi kolegami z drużyny Vincentem Abrilem i Andym Souckiem, tuż za Audi R8 LMS GT3 – Saintéloc Racing Julesa Gounona – Markusa Winkelhocka – Christophera Haase’a.

Cette année, le clan Bentley Team M-Sport confrontera pour la première fois sa toute nouvelle Bentley Continental GT3 à une course de 24 Heures dans les Ardennes. Un passage obligé qui laisse forcément en suspens quelques questions dans le clan britannique, mais pour Vincent Abril, la dernière-née de l’esprit de Christian Loriaux, directeur technique de la structure de Dovenby Hall, possède de sérieux atouts.

© SRO Motorsports / D. Bogaerts

„W pozostałych wyścigach radziliśmy sobie dobrze, przypomniało nam o Gardois na padoku w Spaois w tę środę. Jednak udowodnienie wszystkiego w zaledwie trzech wyścigach (Monza, Silverstone i Paul Ricard) pozostaje skomplikowane. 

To rok rozwoju i pierwszy 24-godzinny wyścig. Czy mamy większe szanse niż w 2017 roku? Trudno powiedzieć. Mamy większy potencjał wydajnościowy niż w zeszłym roku. »

Skup się na ciągłości

Były mistrz Blancpain GT Series Sprint Cup 2015, jeżdżący już Bentleyem Continental, ale wówczas zarządzany przez HTP Motorsport, również może liczyć na stabilność, która może być ważna w Ardenach.

Tak naprawdę po raz pierwszy Vincent Abril będzie grał z tymi samymi kolegami z drużyny i tym samym zespołem przez dwa kolejne sezony. „Korzystamy z tego doświadczenia, analizuje były mieszkaniec FFSA GT z Speed ​​​​Car.

To będzie mój czwarty raz w Spa i uczymy się każdego roku. Czuję mniejszą presję związaną z tym, jak minie tydzień. Przez pierwszy rok byłem bardzo podekscytowany Super Pole. Dziś nie martwię się już różnymi ustawieniami. To bardzo długi wyścig.

Ogólnie rzecz biorąc, presja osobista jest mniejsza. Jednak ten najważniejszy wyścig roku ma coś dla Bentleya. »

W obliczu armad Audi lub Mercedes, dwa nowe Continental GT3 mogą jednak czuć się nieco osamotnione, po tym jak mogły liczyć na wzmocnienie Team Abt w 2017 roku. Zespół Parker Racing z pewnością wystawi samochód, ale starszej generacji. „Pewne jest, że lepiej jest przystąpić do bitwy z większą liczbą sił. » przyznaje Abril. 

Marka Crewe musi także zacząć przyciągać potencjalnych klientów na swój Continental, w szczególności w celu przestrzegania nowych kwot wprowadzonych przez FIA. Petri Corse we Włoszech wyraziła już chęć nabycia dwóch nowych podwozi na rok 2019. Zwycięstwo, długo oczekiwane przez M-Sport i Bentley, byłoby zatem najlepszą możliwą promocją.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz