Partia 3e, Artem Markelov (czasu rosyjskiego) mądrze pozostał za Alexem Albon (DAMS) i Nycka de Vriesa (Prema Racing), który zajął pierwsze miejsca w wyścigu. Jednak podczas drugiego samochodu bezpieczeństwa w wyniku nieporozumienia między dwoma czołowymi kierowcami zderzyli się przy wjeździe do alei serwisowej, co spowodowało ich wycofanie się z wyścigu w dalszej części wyścigu.
Zachęcony zmianą podwozia Artem Markelov w dalszym ciągu powiększał przewagę nad kierowcami, stosując zmienioną strategię mającą na celu drugie zwycięstwo na ulicach Monako po pierwszym zwycięstwie w 2016 roku. Rosjanin zwyciężył przed Seanem Gelaelem (Prema Racing), wielkim zwycięzcą strategii odwrotnej i co jest równoznaczne z jego najlepszym osiągnięciem w karierze. Roberto Merhi (MP Motorsport) staje na podium i po raz pierwszy zajmuje miejsce w czołowej trójce F2.
Louis Delétraz (Charouz Racing) zdobywa swoje pierwsze punkty w tym sezonie z notą 4e miejsce i przed Arjunem Maini (Trójząb). Lando Norris (Carlin) spisał się dobrze, zajmując 6. miejscee pomimo nieudanej kwalifikacji oraz a przejechać po kontakcie z Ralphem Boschungiem (MP Motorsport). Jack Aitken (ART GP) zajmuje 7. miejscee przed Antonio Fuoco (Charouz Racing), który zdobył pole position w drugim wyścigu. Nicholas Latifi (DAMS) i Nirei Fukuzumi (Arden) zamykają pierwszą dziesiątkę w trudnym wyścigu dla liderów mistrzostw, ponieważ George Russell (ART GP) również wycofał się na początku wyścigu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)