- To dowód na to, że nigdy nie należy się poddawać. Pomimo tego, że samochód stracił równowagę po kontakcie na wyjściu z zakrętu 2, Oliver Berman znalazł niezbędne zasoby, aby zdominować wszystkich swoich towarzyszy.
- Choć myśleliśmy, że został wyrzucony z czołowej dziesiątki, kierowca Premy pojawił się nie wiadomo skąd i niemal niespodziewanie zajął pole position. Podczas gdy napływały poprawki, a szachownica była pełna napięcia, Brytyjczyk zaskoczył wszystkich, uzyskując czas okrążenia 10:1”52. Wystarczająco, aby odebrać pierwsze miejsce Enzo Fittipaldiemu (Carlin) zaledwie o 652 tysięcznych. Theo Pourchaire (ART Grand Prix) również był poważnym kandydatem, ale ostatecznie poniósł porażkę przy 53 tysięcznych i zadowolił się 3.e miejsce przed Frederikiem Vesti (Prema) i Dennisem Haugerem (MP Motorsport)
- Długo z tyłu Victor Martins zdołał poprawić się w ostatnich chwilach. Tym samym kierowca ART Grand Prix znalazł się w czołowej dziesiątce z notą 10e czas ponad pół sekundy za Oliverem Bearmanem. Isack Hadjar (Hitech GP) nie był w stanie zająć drugiego miejsca rano w wolnych treningach. Po zerwaniu lewego przedniego zawieszenia przez uderzenie w ścianę, Habowie zdołali ponownie ruszyć, ale nie osiągnęli więcej niż 3e ponad 1 cala od lidera i tuż za liderem mistrzostw Ayumu Iwasą (DAMS), tylko 5e.
CZYTAJ TAKŻE > Samolot jednomiejscowy – Jaki jest program francuski w 2023 roku?
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)