Sprint Haugera po neutralnej końcówce wyścigu

Norweg oddaje swoje pierwsze zwycięstwo w tym roku w wyścigu sprinterskim od dłuższego czasu pod okiem samochodu bezpieczeństwa.

opublikowany 01/04/2023 à 06:18

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Sprint Haugera po neutralnej końcówce wyścigu

Pierwsze zwycięstwo w sezonie Dennisa Haugera. ©Pula treści Red Bulla

Dennis Hauger (MP Motorsport) tak naprawdę nie stoczył żadnej bitwy. Startujący z pole position ze względu na odwróconą siatkę, Norweg był przez pewien czas zagrożony przez Jacka Crawforda (Hitech GP), ale wiedział, jak zarządzać mocnymi momentami, aby na dobre ukryć się.

Zagrożenie Crawforda trwało przez pierwsze trzy rundy, ale mistrz z 2021 roku F3 w sposób autorytarny przejął przewagę, szybko spychając Amerykanina na ponad 3 sekundy. Wydawało się wówczas, że Nordyk spokojnie zmierza w stronę pierwszego zwycięstwa w 2023 roku, jednak interwencja samochodu bezpieczeństwa po zatrzymaniu się na torze Jacka Doohana (złapanego przez Juana Manuela Correę) o godz. 14:XNUMXe z 22 okrążeń tego sprinterskiego wyścigu zamknęło peleton.

Wtedy nad Albert Park pojawił się lekki deszcz. Niektórzy kierowcy, jak ci z ART Grand Prix, Theo Pourchaire i Victor Martins spróbowali szczęścia, zakładając opony deszczowe, podczas gdy reszta peletonu pozostała na slickach. Ryzyko, które ostatecznie się nie opłaciło, ponieważ deszcz po prostu zniknął.

Wyścig sprinterski wznowiono na ostatnich dwóch okrążeniach, a Dennis Hauger nie drżał, gdy musiał dobić do mety. Z całkowitym spokojem ducha Norweg wyprzedził Jacka Crawforda i pobiegł po swoje pierwsze zwycięstwo w kampanii, trzecie w F2. Kush Maini (Campos) również została zaproszona na podium po pokonaniu Arthura Leclerca (DAMS), a Zane Maloney (Carlin) znalazł się w pierwszej piątce.

Jeśli chodzi o Tricolores, punkty zdobył jedynie Isack Hadjar (Hitech GP). Impreza 10emieszkaniec Ile-de-France zdołał wrócić do peletonu i dojechać do mety na 6.e położenie kieszeni 3 jednostki. Należy pamiętać, że lider mistrzostw Ralph Boschung (Campos) nawet nie wystartował, ponieważ popełnił błąd na okrążeniu instalacyjnym.

CZYTAJ TAKŻE > Program (nocny) dla F2 i F3 podczas GP Australii

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz