Pierwszy dzień testów w Barcelonie był zdominowany przez Kevin Magnussen (Dams), który dzisiejszego popołudnia ustanowił nowy rekord kategorii na tym torze z czasem 1:28, skracając swój poranny czas o prawie 721/4 sekundy. „Ciekawie jest widzieć, jak pracują inne zespoły i prowadzić samochody innych zespołów. Pomiędzy wyścigiem a testami czeka nas dużo jazdy, ale to dobry sposób na przygotowanie się do sezonu 10. Warunki były dziś doskonałe, co wyjaśnia ten bardzo dobry czas. »
Claire Magnant, menadżerka zespołu, nie kryła, jak świetne wrażenie zrobił na drużynie Duńczyk. Jutro Magnussen będzie miał okazję spróbować poprawić swój czas, ale tym razem ewoluuje w Fortec Motorsport. W Dams przygotowujemy się do powitania w tym sezonie jego debiutanta w Carlin, Willa Stevensa.
Dla fanów liczb nowy rekord Magnussena jest o 1:9 lepszy od pole position, które w maju ubiegłego roku zdobył w GP2 James Calado (1:30:655). Nie należy jednak wyciągać pochopnych wniosków, ponieważ te dwie kategorie różnią się oponami i bardzo odmienną filozofią techniczną. Dla porównania, pole position Julesa Bianchiego w ubiegłą sobotę uzyskał czas 1:29, ale na znacznie chłodniejszym porannym torze.
Nico Müller zakończył wyścig samochodem Pons Racing z czasem 1:29, ale jutro nie będzie obecny. W przeciwieństwie do Marcusa Erissona, który zajął 148. miejsce w 3'1 i który pozostanie w drużynie P29. Tamas Pal Kiss (cel BVM), Pietro Fantin (Lotus), Will Stevens (Fortec) i Carlos Sainz Jr (Carlin) zajął kolejne miejsca od 4. do 7.
Arthur Pic (AV Formula) jest 8. w 1'30, a Norman Nato (Arden Caterham), który cały czas przygotowuje się do swojego debiutu, zapewnił sobie obiecujący 016. czas z czasem 1'30 z drugim kompletem nowych opon. Wicemistrz FR 254 ALPS jest trzeci wśród początkujących w tej dyscyplinie, za Fantinem i Sainzem, obaj z F3. Jutro Pic będzie kontynuował pracę z nowym hiszpańskim zespołem, którego dyrektorem jest nikt inny jak Francuz Philippe Gautheron, NATO także z Ardenem Caterhamem.
Wśród początkujących w tej dyscyplinie niektórzy byli w stanie uświadomić sobie swoje obecne braki na poziomie fizycznym, szczególnie w zakresie odporności na siłę odśrodkową powodującą ból szyi. Podobnie jak Amerykanin Conor Daly, autor 16. przejazdu jedynym samochodem Tech 1 Racing na torze, czy Filipińczyk Marlon Stöckinger, który wyraźnie chorował, był zmuszony zsiąść z konia przed końcem popołudnia.
Jeśli chodzi o rodowitego Alberta Costę, zdobywcę trofeum Eurocup Mégane, który miał przyjemność powrócić za kierownicą jednomiejscowy, od dwóch sezonów jazdy na FR 3.5 starego modelu był w stanie ocenić, jak konieczne byłoby ponowne przygotowanie się do znacznie bardziej wymagających wysiłków.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)