Podwójny mistrz IndyCar (2002-2003), zwycięzca słynnego wyścigu Indianapolis 500 (2003) i były dyrektor sportowy Hondy F1Gil de Ferran założył swój zespół w 2008 roku przy wsparciu firmy Acura, aby wprowadzić japoński prototyp na rynek amerykański Le Mans Seria. W następnym roku, związany z Simona PagenaudaBrazylijczyk został mistrzem amerykańskiej serii i na dobre odwiesił kask samochodowy.
Wreszcie w 2010 roku w IndyCar zadebiutował zespół De Ferran Motorsports związany z Jayem Penske (synem Rogera) i Stevem Luczo, właścicielem konstrukcji Indy Lights. Niestety przygoda trwała krótko. Gil de Ferran właśnie ogłosił, że zamyka swoją działalność. Pomimo niedawnych wysiłków mających na celu zwiększenie niezbędnych budżetów w celu dostosowania a jednomiejscowy w przypadku charakterystycznego Tony’ego Kanaana w 2011 roku Brazylijczyk musiał pogodzić się z oczywistością.
« To wielka szkoda, ponieważ zatrzymaliśmy cały zespół przez zimę, wykonaliśmy wiele pracy w zakresie badań i rozwoju i jestem pewien, że przed nami dobry sezon. Rozważaliśmy wszystkie możliwe scenariusze. Zrobię tylko pół sezonu, tylko Indy500, tylko kilka wyścigów na koniec sezonu... Ale nic nie mogło dojść do skutku » zakończył.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)