We wrześniu ubiegłego roku Didier Calmels i Sam Schmidt ogłosili ich partnerstwo z myślą o wystartowaniu w wyścigu Indianapolis 500 2018 z: jednomiejscowy zatrudniony przez SPM dla Tristana Gommendy'ego. Ale piękna historia w końcu się skończyła separacja za obopólną zgodą.
„Prawda jest taka, że Schmidt Peterson Motorsports już wkrótce ogłosi, że podpisał kolejny kontrakt z Michaelem Shank Racing na program większy niż mój pojedynczy udział w Indy 500 i że musi odzyskać podwozie, które było moje przeznaczone do wyścigów , Didier Calmels nam powiedział.
Następnie próbowali zerwać nasz kontrakt na różne sposoby, albo oferując mi wsparcie ze strony drużyn z drugiej ligi, na co stanowczo odmówiłem, albo atakując mnie na poziomie osobistym.
Bardzo mnie to zabolało i nie wyszłam z tego bez szwanku, ale chcę podkreślić, że pieniądze nigdy nie stanowiły problemu, ponieważ miałam już wszystkich moich partnerów. »
AUTOtygodniowo powróci bardziej szczegółowo na temat zakończenia współpracy pomiędzy Calmels Sport i SPM w numerze 2144, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej i od przyszłej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)