Testy, do których przystąpił w listopadzie Dario Franchitti, zaniepokoiły czterokrotnego mistrza tej dyscypliny. Wydawało się, że DW12 źle zachowuje się na owalu i nie należy dodawać mocy do bloków silnika, aby zrekompensować utratę osiągów. Jeśli najnowsze opinie będą bardziej pozytywne, Szkot nadal nieufnie podchodzi do możliwości oferowanych kierowcom w zakresie dostosowania ustawień do ich stylu jazdy i sugeruje, że niektórzy konkurenci mogą znaleźć się w niekorzystnej sytuacji.
„Naprawdę podobała mi się ponowna współpraca z Hondą, skupiliśmy się na wszystkich kwestiach, którymi należy się zająć, abyśmy byli konkurencyjni”.– komentuje aktualny mistrz. „Praca nad samochodem była nieco bardziej frustrująca. Scott (Dixon, który kontynuował testy w tym miesiącu) powiedział, że zaczynają robić postępy. Zaczęliśmy usuwać błędy w równowadze, ale bardzo ważne jest, aby dyscyplina pozwoliła nam odpowiednio wyregulować równowagę. jednomiejscowy w zależności od różnych stylów jazdy. Jeśli wszyscy pilotują tę samą maszynę, niektórzy piloci będą czuć się komfortowo, podczas gdy inni będą mieli problemy. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)