UrzędnicyIndyCar zatwierdziła już utworzenie takich zestawów aerodynamicznych w czerwcu ubiegłego roku. Specyfikacje zostaną wprowadzone w zależności od charakteru torów napotykanych przez zawodników, a mianowicie superszybkich torów lub torów drogowych/miejskich/krótkich owalnych torów. Ponadto różnice, które będą szły w parze z oddzielnym rozwojem Chevroleta i Hondy, mogą ułatwić rozpoznawanie jednomiejscowych samochodów w zależności od tego, czy są one napędzane amerykańskim, czy japońskim V6.
„Te zestawy zwiększą różnorodność wrażeń fanów, a także zapewnią serialowi nowy dynamikę”. powiedział Derrick Walker, kierownik zawodów i operacji IndyCar. Ponadto będzie promować redukcję kosztów” dodaje. W rzeczywistości maksymalny koszt zestawu nie może przekroczyć 75.000 2016 USD za zestaw aerodynamiczny. Aktualizacja zestawu „wersja 15.000” będzie oferowana za maksymalnie XNUMX XNUMX dolarów. »
Jeśli chodzi o producentów silników, jesteśmy zachwyceni takim rozwojem. „Dzięki temu Chevrolet będzie mógł mieć większy wpływ na wyniki dostarczanych przez nas zespołów”. wyjaśnia Chris Berube, menadżer programu Chevrolet Racing w IndyCar.
»Jesteśmy pewni, że potrafimy zapewnić zespołom możliwość wygrywania wyścigów. »
Ta sama historia z Japończykami. Wierzy w to Roger Griffiths, dyrektor techniczny Hondy Performance Development „ta nowa możliwość zachęci do innowacji”.
Obszary, w których Chevrolet i Honda będą mogły interweniować, to m.in. maska silnika czy boczne progi. Pierwsze testy odbędą się 6 października 2014 r. i zakończą się 18 stycznia 2015 r.
Logicznie rzecz biorąc, przepisy ewoluują i zezwalają na użycie maksymalnie dwóch zestawów w sezonie. Podstawowa wersja 2012 oferowana przez Dallarę będzie liczona jako jeden zestaw. W przypadku Indy 500 podczas treningów można używać więcej niż jednego zestawu, ale ten używany w kwalifikacjach musi być używany w wyścigu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)